Bahar'dan Anlatım
Bahar bizi içeri aldıktan sonra ben Bahar'ın arkadaşı yanındaki çocuk ile beraber içeri girdiler ve koltuğa oturdular. Ben Bahar'ın kolundan tutup onu mutfağa götürdüm. Çeşmeye yaslanıp dinleme pozisyonuna geçtim. Bahar da anlamamıştı "Ne?" der gibi kafasını salladı.
Y: Bahar neler oluyor bu kadın ve yanındaki çocuk kim? Ve neden yüzünde morluklar var?
B: Bilmiyorum Yavuz üniversiteden beridir görmüyorum.
Y: O zaman içeri geçelim ve sor
B: TamamYavuz ile beraber içeri geçtik. Nefes çok ağlamışa benziyordu ki göz altları siyahlaşmış ve morarmıştı. Ağlayarak ayaklandı ve bana sarıldı. Bir süre ayakta sarıldık sonra Nefes'i koltuğa oturttum ve başladım konuşmaya;
B: Nefes, arkadaşım neler oluyor? Neden yüzünde morluklar var?
Nefes gözlerini benden ayırıp dik dik bize bakan Yavuz'a çevirdi.
B: Korkma Nefes Yavuz benim..
Bakışlarımı tepemde dikilen Yavuz'a çevirdim. Oda benim aramızda birşey olduğunu söylememi bekliyordu
B: Nefes o benim bi arkadaşım sana yardım eder hadi anlat
N: B-Bahar beni üniversiteden sonra kuma olarak zengin bir adama verdiler adam bana tecavüz ettiNefes cümlesini bitirdi ama Yavuz'un masayı devirmesiyle irkildim. Yavuz sinirli sinirli bakıyordu.
Y: Kim yaptı bunu sana?
B: Aynen Nefes kim yaptı?
N: Bahar tecavüzden sonra yiğit olduEliyle Yiğit'i gösterdi. Benimde gözlerim Yiğit'e kaydı.
B: Bu morluklar ne peki?
Yavuz Yiğit'i alıp içeri odaya gitti.
N: Bahar o adam beni dövdü. Hemde hergün tam 8 yıldır elindeyim. Ailemi öldürdü.
Ben ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Ama artık gözlerimden damla damla yaşlar süzüldüğünü fark ettim.
N: Bahar bide o adamın ticaret ettiği birkaç adam vardı. O gece ordan onlar sayesinde kurtuldum şuan o adam beni arıyor olabilir
B: Tamam endişelenme haber veririzYavuz içeriden Yiğit'i getirdi. Çok iyi anlamışlardı. Ama Yiğit sürekli Tahir isimli bir adamdan bahsediyordu Yavuz'a
B: Yiğit! Merhaba ben Bahar annenin üniversiteden arkadaşı.
Yiğit elini uzatarak elimi sıktı. Çok tatlı, masum bir çocuktu. Nefes Yiğit'i kucağına alıp oturttu.
N: Bahar telefonunu kullanabilir miyim?
B: TabiTelefonumu çantadan çıkartıp Nefes'e uzattım. Nefes telaşla elimdeki telefonu alıp bir numara çevirdi. Ve kulağına götürdü. Beklemeye başladı.
T: Alo
N: Tahir ben Nefes
T: A-Alo Nefes? Nerdesin sen?
N: Merak etme Tahir bi arkadaşıma sığındım, güvendeyim
T: Tamam nerdesin?
N: Karabayır
T: Geliyorum hemen orayaNefes telefonu kapatıp bana uzattı. Yavuz ayaklanıp mutfağa doğru ilerledi
B: Yavuz nereye?
Y: Kahve yapıcam ister misiniz sizde?
B: Dur bende geliyimKoşar adımlarla Yavuz ile birlikte mutfağa gittim. Mutfağa girer girmez Yavuz kapıyı kilitledi ve anahtarı cebine attı.
B: Napıyorsun Yavuz?
N: Neden Nefes'e sevgiliyiz demedin?Çok sinirlenmişti. Sözünü bitirir bitirmez masaya yumruk ile vurmuştu.
B: Doğru olmazdı da ondan
Y: Doğru olmayacak ne var?
B: Yavuz beni dinle bak eğer bir ilişkimiz olduğunu söyleseydim yanlış olurdu yapma!Yavuz kolumu tutarak sıkmaya başladı sonra da duvara yapıştırdı.
Y: Eğer ilişkimiz yalnış bir durumsa neden hala çıkıyoruz?
Yavuz'a bir tokat patlatıp kolumu bıraktırdım.
B: İstemiyorsan ayrılırız olur biter ben seninle olan ilişkime yanlış demedim bunu o kıza söylememiz yanlış dedim!!
Artık bende sinirlenmiştim.
B: Şimdi kolumu bırak ve önümden çekil
Onu iki elimle önce yittim sonra cebinden anahtarı alıp kapıyı açtım. Yavuz'da benim arkamdan geldi.
N: Bahar Yiğit çok yorgun senin odanda uyuyabilir mi?
B: Aa tabiYiğit'in elinden tutup onu odaya götürdüm. Ama odanın kapısında Yavuz'u gördüm. Kapının önünde dikilmiş bekliyordu.
B: Yavuz çekilsene!
Yavuz Yiğit'in elinden kendisi tutup odaya girdi. Ve kapıyı yüzüme kapattı. Uyuz yine yapmıştı yapacağını
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI [Tamamlandı]
FanfictionHayat'ım anlamı aslında hayatımın yabancısından meydana geldi. Onun mavi gözleri içime işledi. Dudakları tenime her değdiğinde hissettiğim mutluluk,heyecan,ürperti bedenimi sarıverdi.