43. Bölüm

483 48 1
                                    

Yavuz üzerime yatarak beni kendine çekti, camlar patlıyor, patlama sesleri evin içinde yankı yapıyordu! Aklıma Beren ve Deren geldiğinde, yerimden doğrulmak istesem de Yavuz izin vermiyordu!

Az sonra sandalyede oturarak, elleriyle kulaklarını kapatan Yiğit'i gördüğümde, kolundan tutarak onu masanın altına çektim, korkudan yüzü bembeyaz olmuş ağlıyordu!

Parmaklarımla gözyaşlarını sildim, Yiğit'in üzerine yatarak onu korudum, birazdan patlama sesleri kesildiğinde, Yavuz üzerimden usulca kalkarak etrafa göz gezdirdi!

Evet, gitmişlerdi! Silah patlama sesleri kesilmiş, etraf derin bir sessizliğe bürünmüştü, cam kırıkları yerde serili duruyordu, az sonra yukarıdan ağlama sesleri yükselince merdivenlere koşarak ikişerli ikişerli basamakları çıktım!

Uzun koridorda çocuk odasını aramaya başladım, az sonra odayı bulduğumda, içeri hızla girerek birbirlerine sarılarak ağlayan Beren ve Deren'e baktım, çok korkmuşlardı!

Yanlarına giderek, diz çöktüm ve ikisine de sarıldım, ardından arkadan Eylem'in sesini duydum, o da koşarak yanıma diz çöktü ve Beren'e sarıldı, mırıldanarak 'Allah'ım sana şükürler olsun' diyordu!

Deren'in saçlarına öpücükler kondurarak ona sıkı sıkı sarılarak iyi hissettirdim, az sonra odaya giren diğerlerini gördüm, Yavuz koşarak yanıma diz çöktü!

"İyi misiniz?"

"İyiyiz, Deren ve Beren odaya geldiğimde birbirine sarılmış, ağlıyorlardı!"

Yavuz gözlerini kapatıp iç çekerek Deren'i kendine çekti, ve sarıldı!

"İyi misin babacım!"

"B-Bir adam p-pencereden içeri girdi, b-bunu verdi!"

Deren kekeleyerek konuştu, elindeki kâğıdı Yavuz'a uzattı, Yavuz parmakları ile kavrayıp kâğıdı Deren'in elinden alıp, hızlıca kağıdı açtı!

Yavuz endişeli gözlerle kağıdı okurken, birden o endişeli gözlerin yerini korku bürüdü, mavi ton iyice koyulaştı ve kaşları çatıldı!

"Yavuz neler oluyor? Bunların seninle ilgisi ne?",bağırdım

"Bağırma çocuklar korkuyor, Fazıl.."

"Fazıl kim, neler oluyor?"

"Ağabey yoksa!",Ateş

"Evet Ateş, Fazıl denen şerefsiz yapmış!",Yavuz

"Ben ona gösteririm, eve baskın nasıl yapılıyormuş!",Fethi

Fethi abi odadan sinirle çıkarak uzun koridorda yürüyerek gözden kayboldu, bende yerden kalkarak Deren'i lavoboya götürdüm!

Soğuk suyu açarak, Deren'in yüzünü yıkadım, Deren masum masum yüzüme bakıyor, benden bir açıklama yapmamı bekliyordu, ama ne diyecektim? Baban mafyalı işlere bulaştı bunu yapanlarda o mafyalar mı diyecektim?

"Anne.. Kim evimize saldıranlar?"

"Kimse annecim kimse sen korkma, baban halledicek!"

Ellerini kurulayarak lavobodan çıktık, herkes aşağı inmiş odada kimse kalmamıştı, Deren'i de odadan çıkartarak aşağı indirdim, herkes koltuklara oturmuş derin derin düşünmeye başlamıştı!

Bu olaydan en çok zarar gören de Beren ve Deren olmuştu, ama ortalıklarda sadece Yavuz ve Fethi abi yoktu, diğerlerinin yanlarına giderek Nefes'in yanına oturdum, Deren de dizime oturarak başını göğsüme koydu!

"Ya kim bu Fazıl kim?",Nefes

Ateş ve Feyzullah kim olduğunu biliyorlardı, yukarıda da adamı zaten Ateş hemen tanımıştı, fakat bize tek kelime etmiyorlardı!

YABANCI [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin