Bahar'dan Anlatım
Aradan 2 saat geçmişti. Yavuz ve Yiğit hala odadan çıkmamışlardı. Onlara bakmak için odaya gittim. Kapıyı yavaşça aralayıp kafamı uzattım. İkiside yatağa uzanmış uyuyordu Yavuz Yiğit'e sıkı sıkı sarılmıştı. Uyuyorlardı. Yanlarına gidip ikisinide öptüm sonra da dolaptan bir battaniye çıkartıp üzerlerine örttüm. Hemen odadan çıkıp Nefes'in yanına gittim.Gittiğimde Nefes birisiyle konuşuyordu telefonda. Nefes telefon konuşmasını bitirdiğinde
B: Kimle konuşuyordun?
N: Şey Bahar Tahir gelmişte onu buraya getirir misin adresi tarif ettim ama çıkaramadı
B: Tamam ben alıp gelirimTahir'in nerede olduğunu öğrenip yola koyuldum. Biraz aradıktan sonra buldum Tahir'i sanırım. Hemen koşar adımlarla yanına gittim. Etrafa bakıyordu. Omzuna dokunup bana dönmesini sağladım. Bana döndüğünde baka kaldı.
B: Benn Nefes'in arkadaşıyım
T: O sen misin?
B: Evet hadi gidelimTahir eliyle bir taksi çevirdi. Tam taksiye binecektik ki Tahir yüzüne bir yumruk yedi ve yere düştü. Kim diye baktığımda Yavuz olduğunu gördüm. Tahir yerde kıvranırken üzerine oturup dövmeye devam etti. Yanına gidip onu durdurmaya çalıştım ama durmuyordu. Bu sefer Tahir onu dövmeye başladı.
B: Tahir Yavuz durun artık!
Taksici adam da arabasından inip onları ayırmak için uğraştı. Etraftan birkaç adam da onları ayırmaya çalıştı. Herkesin gözü bizdeydi. Ben utancımdan yerin dibine girmiştim. Bunun derdi neydi? Ne sanıyordu kendini? Yavuz'un yanına gidip yakasına yapıştım ve göğsüne yumruk attım.
B: Senin derdin ne ha? Napıyorsun sen?
Yavuz'un ağzı yüzü kan içindeydi kaşı ve dudağı patlamıştı.
Y: Senin bu herifle fingirdemene ne demeli?
Şok olmuştum! Ben Tahir'i eve götürecektim. Ne diyor bu? Daha fazla kendimi tutamayıp Yavuz'a tokat attım sonra ses etmeden taksiye bindim. Etraftan gelen sesler ise daha da morelimi bozuyordu. "Yazık oldu" "klasik aldatma" daha da sinirleniyordum. Ardından Tahir de arabaya bindi ve eve gittik. Eve vardığımızda Tahir taksiciye parayı ödedi ve indik.
B: Tahir ben çok özür dilerim senden
T: Önemli değil BaharDaha fazla uzatmadan kapının yolunu tuttum. Cebimden anahtarı çıkartıp kapıyı açtım. Kapıyı açmamla Nefes elinde bıçakla önümüze atladı. Ben geriye attım kendimi az daha karnıma saplanıyordu.
N: Özür dilerim Bahar başkası sandım
B: Tamam canım bırak şu elindekini
T: Napaysun kızım da?Nefes Tahir'i görür görmez boynuna atladı. Sarılıp birbirlerinin kokusunu içlerine çektiler. Çok güzel bir zamandı. Sonra içeri geçtik ve konuşmaya başladılar ama ben dikkatimi onlara vermiyordum. Acaba Yavuz nasıldı?
B: Nefes ben bir Yavuz'u arayayım geliyorum
N: Tamam BaharBen sehpanın üzerinden telefonumu aldım ve mutfağa geçtim. Sonra Yavuz'u aradım. Açmadı. Tam 3 kez aradım 4.'de açtı.
B: Yavuz nerdesin?
Y: Niye soruyorsun?
B: Konuşmamız gerekiyor
Y: Konuşacak bişey yok
B: Var! O adam benim sevgilim falan değil tamam mı? Nefes'i kurtaran adam!
Y: Bana yalan söyleme!
B: Yalan söylemiyorum buluşalım
Y: Hayır Bahar!Bana fırsat vermeden telefonu yüzüme kapattı. Hemen Nefes'in yanına gittim.
B: Nefes bak Tahir'de burda korkma tamam mı kendi eviniz gibi davranın benim bi işim var geliyorum
N: Tamam Bahar çok saol
B: Rica ederimÇantamı da alıp karargaha gittim.
***
Karargaha gelince bahçede tim ile karşı karşıya geldikB: Yavuz'a ulaşamıyorum nerde biliyor musunuz?
Ateş: Bilmiyoruz
Keşanlı: Bişey mi oldu yenge?
B: Dün bir arkadaşım geldi bana üniversiteden. Kızı kuma olarak zengin bir adama vermişler. Tecavüz etmiş. Dövmüş falan çocuğuyla geldi. Bi arkadaşını almak için gittim. Yavuz'da sevgilim sandı adamı kavga ettiler bizde kavga ettik şimdi yok ortadaFethi: Olaylar baya karışık ya?
B: Aynen öyle siz bi arasanıza
Ateş: Tamam ben arıyorumAteş cebinden telefonu çıkartıp numara çevirdi ve kulağına götürdü.
Ateş: Komutanım nerdesiniz?
Y: Bardayım ateş noldu?
Ateş: istiyorsanız geleyim komutanım konum atın siz
Y: Tamam ateşAteş telefonu kapatır kapatmaz konuma baktı
Ateş: Buldum yenge hadi git sen
Ateş bana konumu attı. Bende hemen bir taksi çevirdim. Ve bara gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI [Tamamlandı]
Fiksi PenggemarHayat'ım anlamı aslında hayatımın yabancısından meydana geldi. Onun mavi gözleri içime işledi. Dudakları tenime her değdiğinde hissettiğim mutluluk,heyecan,ürperti bedenimi sarıverdi.