Bütün yol boyunca Yavuz'un omzumda ağlayarak, uyumuştum. Evin önüne geldiğimizde, Yavuz saçlarıma dokunarak beni uyandırmıştı, terlediğim için soğuk hava tenimi üşütüyordu!
Aniden konağın kapısı açıldı ve içeriden Eylem çıktı, koşarak yanımıza geldi ve Fethi'nin kollarına atıldı, Fethi karnındaki ağrı yüzünden inlese de Eylem'e sarılmayı ihmal etmedi!
Ardından içeriden Yiğit çıktı, annesinin yüzündeki kanları görünce ağlayarak Nefes'e sarıldı!
Konağa girdiğimizde, herkes odasına geçerek birbirlerini yalnız bıraktılar, bizde Yavuz ile birlikte kendi odamıza geçtik!
Kapıyı usulca kapatıp, üzerini değiştiren Yavuz'u izledim, baklavalarının üzerinde morluklar ve çizikler vardı, o dolaptan çıkardığı kıyafetleri üzerine giyerken, arkasından usul adımlarla ona yaklaştım!
Kollarımı belinden sarıp kafamı bel çukuruna koydum, az sonra elleriyle elimi kavrayıp, ellerimin üzerine öpücükler koydu!
Gözlerimden süzülen yaşları hissettiğimde, içimde bir ürperti oldu! İçimdeki fırtına aniden dindi, içimdeki fırtınanın yerini rengarenk çiçekler bürüdü!
Elimle önüme düşen kısa saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdığımda, kulağımın arkasından kurtularak tekrar önüme düştü, Yavuz elini saçıma uzatarak saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı, ardından eli saçımın arkasına gitti!
"Canın çok acıdı mı?"
Olumsuz anlamda kafamı sallayarak alnımı göğsüne bastırdım, kafamı göğsüne bastırdığımda, ağzından 'şşş yanındayım' sözcükleri döküldü!
Kuru dudaklarımı yalayarak ıslattım, ardından Yavuz'un çıplak göğsüne öpücükler kondurdum, elim ister istemez baklavalarına gitmişti!
Baklavalarının üzerinde parmak uçlarımı gezdirerek gözlerimden akan soğuk damlaları sildim, herşey geçmişti, asıl tehklikeyi atlatmıştık, neye ağlıyordum ki?
Kafamı kaldırdığımda bir çift mavilerle karşı karşıya geldim, resmen o mavilerin içi gülüyordu, benimde ister istemez yüzümde bir gülümseme oluştu!
Ellerimi yüzüne yaklaştırıp, yüzünü avuçlayıp yaklaştım! Aramızda çok az mesafe kalmışken, gömleğimin yakasından yapışarak kendisine çekti!
Duraklarım esir düşmüşken, nefesim kesilmişti! Beni çekmeceye doğru yiterek yapıştırdı, ardından kucaklayıp üzerine oturttu!
Çenemi sertçe tutup hırsını çıkarırcasına öpüyordu, öpüşmüyor resmen birbirimizi yiyorduk!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI [Tamamlandı]
FanfictionHayat'ım anlamı aslında hayatımın yabancısından meydana geldi. Onun mavi gözleri içime işledi. Dudakları tenime her değdiğinde hissettiğim mutluluk,heyecan,ürperti bedenimi sarıverdi.