Bahar'dan Anlatım
Gözlerimi açtığımda akşam olmuştu, hemen komidinin üzerindeki telefonuma baktım, saat 7 olmuş sadece yarım saatim vardı hazırlanmak için.
Yanıma baktığımda Yavuz yoktu, nerdeyedi bu adam derken, kapı açıldı ve Yavuz karşımda belirdi, pislik gibi sırıtıp ıslık çaldı, arkamdaki yastığı elime alıp kapıya fırlattım.
"Bana bak, delirme çık şu odadan zaten senin yüzünden geç kalacağız!"
"Zaten tam 1 saat önce bütün vücudun benim elimdeydi, tamam neyse hadi giyin acele et"
Kapıyı kapatıp çıkıp gitti, yataktan fırlayıp ilk önce yerdeki iç çamaşırlarımı giydim, ardından üzerime dolaptan seçtiğim turkuazımsı dekolteli elbiseyi giydim, ince bileğime kalın bir bilezik ve boynuma da elbiseye uygun bir kolye giydim.
Saçlarımı arkadan ördüm ve kenarlardan bukleler çıkarttım, işte hazırdım, fakat Yavuz çok kızacak eve gelince bunun hesabını soracaktı!
Son kez aynaya baktım ve dışarı çıktım, Yavuz duvara sırtını vermiş ayağını duvara koymuş ve ellerini cebine sokmuştu. Ben içeriden çıkınca pozisyonunu bozup beni baştan aşağı süzdü.
"Hazırım!"
"Çok açık değil mi?"
"Sen varsın yanımda birşey olmaz"
Yavaş adımlarla üzerime gelince sırtım duvarla buluştu, işte kaçacak yer yoktu!
"Sen benim başımı belaya mı sokmak istiyorsun?"
"Sende bela olacak yer arıyordun bak ne güzel", güldüm
"Bundan sonra sana gülmek yasak, açık giyinmek yasak bide renkli iç çamaşırı giymek yasak!"
"Allah allah niyeymiş o?"
"Çünkü ben öyle istiyorum!"
İç çektim, "Emredersiniz kocacım"
Yavuz sırıtarak önümden çekildi, bende elime aldığım dekolte çantayı alıp çıktım. Merdivenden indik ve Yavuz koşar adımlarla yanıma gelip kapımı açtı!
"Mersi!"
Az sonra yemek salonuna geldiğimizde herkes masaya oturmuş birbirleriyle sohbet ediyor ve gülüşüyorlardı. Yavuz birden elimi tutunca gözlerim ellerimize kaydı. Bu adam beni acayip kıskanıyordu!
Birazdan masaya geldiğimizde Fethi, Ateş ve Feyzullah da beni baştan aşağı süzdüklerinde hepsinin ağzından bir küfür çıktı ama duyulmayacak kadar sessizdi!
"Yenge, çok güzel olmuşsun?"
Fethi'nin sözüyle Eylem dirseği ile koluna vurdu, Fethi inleyince kavgaya tutuştular. Yavuz ile iki boş ver bulunca oraya geçip otuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI [Tamamlandı]
FanfictionHayat'ım anlamı aslında hayatımın yabancısından meydana geldi. Onun mavi gözleri içime işledi. Dudakları tenime her değdiğinde hissettiğim mutluluk,heyecan,ürperti bedenimi sarıverdi.