Binadan çıkarak, güneşin yüzümüze vurmasına izin vermiştik, içimiz kararmıştı! Dışarı çıkar çıkmaz böğürmeye başladım, duvardan destek alarak içimdekiler çıkardım!
Yavuz yanıma gelerek başımı tutarak kendisine çekti, ve Fethi abiye eliyle arabayı işaret etti. Az sonra Fethi abi elinde su şişesi ile tekrar yanımıza dönmüştü!
Şişeyi Yavuz'a uzattı, Yavuz eliyle sıkıca şişeyi kavrayıp ağzını açtı, suyu ağzıma getirerek içmem için yardım etti!
"İyi misin?"
"İyiyim, hamilelikten kaynaklanıyor"
"Anlıyorum"
Kolundan destek alarak, ayağa kalktım ve arabaya doğru yürümeye başladık, Yavuz beni arkaya oturtturarak elime şişeyi tutuşturdu, öne atlayıp arabayı çalıştırdı!
Yavuz bizi hastaneye bırakıp, Fethi abi ile beraber gittiler, Nefes kolumdan tutarak ondan destek almamı sağladı, Eylem'in odasının önüne geldiğimizde, Tahir koşarak yanımıza geldi!
"Nerdesunuz siz da?"
"Anlatacağım!"
Tahir'de kolunu belime dolayıp, elimden tutarak beni diğerlerinin yanına götürdüler, herkes meraklı gözlerle bize bakıyorlardı!
"Bahar, lavoboya gidicem dedin, Nefes ile 2 saattir yoksunuz?",Nazlı
"Eylem'in bebeği yaşıyor!"
Aniden söylediğim için herkesin yüzünde anlam veremediğim ifade yer alıyordu, ağlayarak konuşmama devam ettim!
"Lavoboda bir kadın telefon ile konuşurken duydum, ardından onu takip ettim, fakat bani bayıltıp odaya sürüklediler!"
"Ya sana birşey olsaydı!",Su
"Olmadı bakın buradayım!"
"Pe-Peki bebek nerde?",Feyzullah
"Yavuz ve Fethi abi bulmaya, Yiğit nerede?"
"Ateş onu lavoboya götürdü",Nazlı
Olumluca kafamı sallayıp oturdum, Eylem uyuyordu. Bebeğinin bulunması için elimden geleni yapacağım!
Az sonra camdan Eylem'in doğrulmaya çalıştığını, elini saçlarına dolayıp çekiştirdiğini gördüm!
"Eylem!" diyerek ayaklandım
Yatağın içinde diz çökmüş ağlıyordu, benim 'Eylem' diye bağırmam ile herkes Eylem'in bulunduğu odaya bakmıştı!
"Doktor!",Tahir
Doktor koşarak yanımıza geldi, odaya bir göz gezdirip hemşileri çağırdı, hemşirenin birisinin elinde iğne gördüm. Koşarak odaya girdiler!
Eylem, "Yaklaşma, dokunma!" diye daha fazla bağırmaya başlamıştı!
Korkumdan tekrar ağlamaya başladım, ellerimle kulaklarımı kapatıp daha fazla Eylem'in çığlık seslerini duymamaya çalıştım! Evet onun için herşeyden çok endişeleniyordum, yavrusu kayıptı ve o yavrusunun öldüğünü düşünüyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI [Tamamlandı]
أدب الهواةHayat'ım anlamı aslında hayatımın yabancısından meydana geldi. Onun mavi gözleri içime işledi. Dudakları tenime her değdiğinde hissettiğim mutluluk,heyecan,ürperti bedenimi sarıverdi.