Bahar'dan Anlatım
Yavuz arkamdan gelirken ben ondan 2 adım öndeydim yağmuru görünce aldırmadan yürümeye devam ettim ama Yavuz beni kolumdan tutup içeri çekti. Üzerindeki kabanını çıkartıp bana verdi. Arabaya doğru koştuk. Yavuz benden önce davranıp kapıyı açtı. Bende bindim sırılsıklam olmuştum arabaya biner binmez söylenmeye başladım. Ardından Yavuz da bindi arabaya onunda saçları ıslanmış saçları ıslak olduğundan birbirine karışmış ve dağılmıştı. Oysaki ben kendimi görmüyordum.
Y: Bana bakma sürmen komple akmış
Hemen arabanın üst tarafındaki aynayı açtım. Gerçekten akmıştı. Canavara dönmüştüm.B: Peçete falan var mı?
Y: Torpido da olucak bak biTorpidoyu açıp baktım peçete bulunca hemen göz altlarımı sildim.
Y: Çok tatlı olmuştun
B: Canavara benziyordumSesli bir kahkaha attı. Islanınca gerçekten tatlı olmuştum ama keşke sürmem akmasaydı. Peçetelerin kalanını koymak için torbidoyu açtım. Birkaç tane ultrason resimleri buldum.
B: Yavuz bu ultrason resimleri kimin?
Yavuz önce elime baktı. Sonra gözleri faltaşı gibi açıldı. Elimden hızlıca çekip aldı resimleri.
Y: Kimsenin değil
B: Yavuz sen benden ne saklıyorsun?
Y: Bişey saklamıyorum Bahar ne saklayabilirim?Cevap vermedim. Çünkü yavaş yavaş aklıma kötü şeyler geliyordu. Bu resimler? Bu resimler yoksa ondan olan bir çocuğun muydu?
B: Y-Yavuz yoksa bu ultrason resimleri senden olan bir çocuğa mı ait?
Yavuz öyle bir frene bastı ki kemer olmasaydı şimdiye cama girmiştim. Sarsıldığım için saçlarım ağzıma yüzüme gelmişti. Yavuz'u yine sinirlendirmiştim. Sanki ben yokmuşum gibi arabadan indi ve kapıyı sertçe kapattı. Korkmuştum.. Bende ardından indim. Sinirli sinirli olduğu yerde gidip geliyordu. Artık başım dönmüştü. Daha fazla dayanamayıp kolundan tutup durdurdum.
B: Yavuz başım döndü bi dur ve bin şu arabaya da konuşalım
Y: Konuşacak bişey yok, deyipElini kolundan çekti. Canım acımıştı. Ben bu sarı egonun inadını çekemezdim. Arkamı dönüp yürümeye başladım. Yağmur git gide hızlanıyordu etraf kararmak üzereydi.
Y: Bahar nereye?
Arkamdan koştuğunu zannediyordum.
B: Cehennemin dibine, dedim bağırarak.
Y: İnatlaşma Bahar hasta olucaksın arabaya geri dön
B: Dönmüyorum be sanane defol gitBu kadar inatlaşmak bence işe yaramayacaktı biliyordum çünkü o yine birşey yapar beni o arabaya bindirirdi. Ama ben bunları düşünmek yerine inadımla yürümeye devam ettim. Tam karşıdan bir şahin geliyordu. Yanıma durdurdu arabayı.
"Şşt güzelim hepsi senin mi?" dedi şoför koltuğunda oturan genç
Fiziğim hakkında konuşanları sevmiyordum.
B: Bana bakın lan defolun gidin alır ayağımın altına çiğnerim sizi
"Nereye böyle?" dedi arkadaki
B: Cehennemin dibine gelcen mi? dedim
Onlarda daha fazla uzatmadan gittiler. Bende inadımı sürdürmek yerine arabaya döndüm. Yavuz şoför koltuğunda oturuyordu. Saçları yine ıslanmış ve harika görünüyordu. Arabaya binip ıslanan saçlarımı kurutmaya çalıştım.Y: Şahindekiler tam senlikti
B: O bebek senden mi doğruyu söyle beynini patla-Cümle bitiremeden Yavuz dudaklarıma yapıştı. Biraz öptükten sonra onları serbest bıraktı. Sonra sanki hiçbir şey olmamış gibi
Y: Benden değil Bahar o a*k Melisa'sı yalan söylüyor
Ne bebek birde Melisa yellozundan mıydı?
B: Ne?
Y: Bahar o çocuk benden değil konuyu kapay artık sinirleniyorum ama
B: Umrumda mı sence?Yavuz beni aldırmadan gaza bastı. Yaklaşık yarım saat sonra bir evin önüne geldik Yavuz arabayı park edip hemen indi bende ardından indim. Burası neresiydi? Yavuz benden hızlı yürüdüğü için koşmak zorunda kalıyordum. Kapının önüne geldiğimizde kapıyı bir hizmetli açtı. Yavuz onu dinlemeden içeri girdi. Hizmetli onu dışarı çıkması için ikna etmeye çalışsa da Yavuz aldırmıyor ve "Melisa!" diye bağırıyordu. Ev baya büyüktü bütün mobilyalar yeni ve tertemizdi. Yavuz bir süre bağırdıktan sonra merdivenden gelenin Melisa olduğunu gördüm. Yavuz hızlı ona doğru yürüdü. Yanına geldiğimizde Melisaya bağırdı.
Y: O çocuğun benden olmadığını söyle
Ama Melisa onu görmezden geliyordu.
M: Yavuz o bebek sen-den!
Y: O bebeği aldırıcaksınMelisanın kolundan tuttuğu gibi sürüklemeye başladı.
B: Yavuz BIRAK!.
Yavuz 1 sn dönüp bana baktı.
B: Bırak dedim yoksa giderim gerekirse biz diye bişey olmaz ama sen çocuğuna sahip çıkıcaksın.
Y: Hayır Bahar yanılıyorsun o çocuk benden değil test yaptıracaksın yürü
B: Tamam, Tamam sakin ol test yaptırılacak ama sürükleme artık kızı
Melisayı yerden kaldırıp hizmetlinin getirdiği montunu giydirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI [Tamamlandı]
FanficHayat'ım anlamı aslında hayatımın yabancısından meydana geldi. Onun mavi gözleri içime işledi. Dudakları tenime her değdiğinde hissettiğim mutluluk,heyecan,ürperti bedenimi sarıverdi.