2 | TaeTae

20.2K 986 908
                                    

Düzenlendi.

Haneul evine adımını atar atmaz hemen banyoya yönelmişti. Kucağında ki ufaklığı küvetin içine koyduktan sonra deri ceketini bir kenara atıp yeniden küçük çocuğa yönelmişti.

"Şimdi izin verirsen ilk seni bir güzel yıkayacağım. Sonra da sana yemek ve uyuyabileceğin bir yer vereceğim. Tamam mı ?"

Küçük çocuk kafasını olumlu anlamda salladığında Haneul gülümsedi ve musluğu açtı sıcak su gelinceye ve küvet doluncaya kadar ilk saçını yukarıdan sıkıca topladı. Ardından arkasına dönüp tatlı ufaklığın üstünde ki kıyafetleri çıkarmasını ve bir kenara koymasını bekledi.

Ufaklık -altındaki şort dışında- kıyafetlerini bir kenara koyup küvetin içine girdiğinde Haneul yeniden önüne döndü.

Eline aldığı duş başlığını küçük çocuğun üstünde gezdirmeye başladı.

Yüzünü temizlemek için kullandığı bebek şampuanı ile ufaklığın saçlarını yıkadı. Tabii kedi kulaklarını ve kuyruğunu da yıkamayı unutmamıştı.

Ufaklığı yıkamayı bitirdiğinde onu bir havlunun içine sarıp kendi odasına götürdü. Dolabını açıp bu küçük çocuğa giyecek olarak ne verebileceğini düşünmeye başladı.

Yazın evde giydiği gri bir şortu ve kırmızı, kısa kollu bir tişörtü çıkardı. Şortun boyu küçük çocuğa iyi olmuştu fakat bel kısmı bayağı büyük gelmişti.

Çalışma masasının bir çekmecesinden kalın çamaşır ipini alıp çok sıkmayacak şekilde şortu tutturdu.

Ardından eline aldığı bol blüzünü çalışma masasının üzerinden aldığı makasla birazcık kısalttı.

Düzgünce kestiği kısa kollu blüzü ufaklığa giydirdikten sonra ona bir göz attı.

"Yarın işyerime gitmeyeceğim, izinliyim. Öğlen sana kıyafet almaya gidelim mi ?"

Küçük çocuk omuz silkerek Haneul'a bakmaya devam etti. Haneul onun bu şirin haline gülümseyip dolabının çekmecesinden aldığı çorapları giydirirken sordu.

"Rahat mısın ? İp göbeğini sıkıyor mu ?"

"Hayıy."

Onun ilk defa konuştuğunu gören Haneul şaşkınlığını attıktan sonra onun sesinin ne kadar tatlı olduğunu düşündü ve gülümsemeden edemedi.

"Adın ne senin ?"

"Taehyung."

Haneul'un gülümsemesi daha da artarken Taehyung'a giydirdiği şort onun belinden düşmesin diye şortun üst kısımlarını ipe doğru doladı.

"Artık hazırsın Taehyung. Şimdi saçını kurutalım."

Haneul dolabından çıkardığı saç kurutma makinesini fişe taktıktan sonra yatağın üstüne oturttuğu Taehyung'un yumuşak ve neredeyse beyaza yakın bir sarı olan saçlarını kurutmaya başladı.

Saçlarının boyutu biçimsiz ve uzundu. Haneul yarın onun saçlarını kesmeyi düşündü.

Saç kurutma işi bittikten sonra ikisi birlikte mutfağa gittiler. Mutfak ve salon birleşik olduğundan yemek hazırlayan Haneul koltuğa oturmuş çizgi film izleyen Taehyung'u takip edebiliyordu.

Kısa sürede pişen yemek hazır olduğunda Haneul yemeği tabaklara koyup iki kişilik yemek masasına taşıdı. Çatalları ve çubuklarıda masaya koyduktan sonra mutfak dolabından çıkardığı meyve suyunu bardaklara koyup bardaklarıda masaya taşıdı.

Cat Boy | kth Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin