Düzenlendi
İyi okumalar 💜
Artık sınır yok gençler. Zaten bir kaç bölüm sonra final :')
Bir sonraki bölüm "Ne hakla ?!"
🍦
Yeni yıla nasıl girersen tüm yılın öyle geçer diyenlerin kafasına martılar sıçmalıydı.
O gece insanlar sayım yaparken kafamı Taehyung'un boynuna gömmüş, ona sımsıkı sarılıyordum.
Şimdi ise konuşmuyorduk. O kendine göre haklıydı , ben kendime göre haklıydım.
İkimizde alttan alamıyor ve sürekli birbirimizi kırıyorduk.
İlk tartışmamız Jungkook ve Jimin'in yoğun istekleri üzerine Yoongi'nin ailesinin düzenlediği yılbaşı partisinden çıkıp, eğlence mekanına gittiğimizde olmuştu.
Oraya gidene kadar her şey çok güzel ve normaldi.
Fakat oraya gidip büyük bir masaya oturduktan sonra bir kaç üniversiteli kız yanımıza gelip 'fazlasıyla arkadaşça' (!) bir tanışmanın ardından bizim erkeklere sulanmaya başlamışlardı.
Taehyung yanımdaki kızla konuşurken az önce benle ilgilenen halinden eser kalmamıştı. Bu ne kadar beni üzsede sakince yanlarında oturmaya devam ediyordum.
Ama kız ondan yüz bulup tavırlarını değiştirdiğinde mutsuzluğumun yerini sinir almıştı.
Beni daha da sinirlendiren şey ise Taehyung'un hiç itiraz etmeden yanındaki kıza izin vermesiydi. Kız Taehyung'un yanağından makas alıyor, gömleğinin düğmeleriyle oynuyor, saçlarını geriye atıyordu.
Ben ise içimden kıza 'Umarım birini etkilemeye çalışırken takma kirpiğin düşer' gibi matrak kötü dilekler diliyordum.
Onların samimi davranışlarına daha fazla tahamül edemeyeceğimi anladığımda Taehyung'un kulağına yaklaşıp "Taehyung bu kızın derdinin ne olduğunu biliyorsun değil mi ?" demiştim. O ise bana "İlgi görmek iyi hissettiriyor." demiş ve konuşmama izin vermemişti.
Sinirlerim iyice gerilirken kalkıp bara doğru ilerlemiş ve bir tabureyi çekip oturmuştum.
Barmen yanıma gelip "Ne alırsın güzelim ?" dediğinde kaşlarımı çatıp "Ağzını topla ve bana limonata ver !" diyerek çemkirdim.
Barmen iki elini teslim olmuşçasına havaya kaldırıp kahkalarla halime gülerken "Bokunda boncuk mu buldun ?" diye sakince sorduğumda ellerini indirip daha çok gülmeye başladı.
Ben ise sabır dilercesine yukarı baktım.
Yeni yılın ilk günü ne kadar daha bok olabilirdi ?
Bir süre sonra barmen limonatamı getirip "Afiyet olsun şeker kız." dediğinde onunla daha fazla muhattap olmamak için kafamı olumlu anlamda salladım ve limonatamı yudumlamaya başladım.
Limonatamı yudumlarken gözlerim Taehyung'a kaydığında onun bana hiç bakmadan hala kızla ilgilendiğini gördüm.
Sinirlerim bir kez daha gerilirken sakinleşmek için derin derin nefesler almaya başladım.
Bir süre sonra masum masum limonatamı yudumlarken yan tarafımdan gelen bir erkek sesi bana "Selam." demişti.
Kafamı çevirip o yöne baktığımda toz pembe kısa kollu blüz ve siyah pantolonuyla havalı görünen bir adam gördüm.
Pekala, toz pembe bir blüzün içinde havalı gözükebilmek için gerçekten iyi bir dış görünüşünün olması gerekiyordu.
Ki karşımdaki adam da bu tabire fazlasıyla uyuyordu zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Boy | kth
Fanfictiondüzenlendi 27/01/2018 #catboy 2 #taehyung 13 #kimtaehyung 3 #taetae 9 #bts 302