19 | Teklif

8.4K 522 161
                                    

Düzenlendi

İyi okumalar 💕

🍦

Jimin

Üzerime boğazlı kazağımı geçirip aynada kendime baktım. Beni biraz olsun şirin gösteren kulaklarımı son görüşlerimden biriydi bu.

Bugün Taehyung ile hep takıldığımız kafeye gidecektik. Ayrıca Jungkook, Hoseok ve Yoongi hyung ile Haneul'da bize katılacaktı.

Eun-Bi noona ise abisiyle hasret gideriyordu. Zaten Eun-Bi noona'yı bilerek çağırmamıştık çünkü bugün Haneul, onunla konuşup yanımıza gelecekti.

Eğer düşünceleri olumlu yöndeyse yarın Yoongi hyung'un kafesinde yapılacak olan doğum günü partimde de Yoongi hyung ona çıkma teklifi edecekti.

"Jimin-ah !"

"Geldim hyung !"

İçi kürklü olduğu için beni sıcak tutan deri ceketimi üstüme geçirdikten sonra boynuma Haneul'un 17 yaşında görünmem şerefine hediye ettiği siyah atkımı sıkıca sardım.

Aynada kendime son kez baktıktan sonra sırt çantamı alıp odamdan çıktım.

"Nereye gidiyorsunuz oğlum ?"

Yoongi hyung çoktan ayakkabılarını giymek için kapıya çıkmıştı. Annem ise sırtını kapıya yaslamış onu izliyordu.

"Arkadaşlarımızla buluşacağız anne."

"Jiminie'de mi geliyor seninle ?"

"Hmhm."

Ayakkabılarımı giymek için kapıya geldiğimde annem beni fark etmişti. Yanına gidip yanağına bir öpücük kondurduktan sonra gülümsedim. O da bana gülümseyip atkımı düzeltti.

"Dikkatli olun çocuğum. Birbirinizi koruyup kollayın !"

"Anne savaşa gitmiyoruz. Bir kafeye gideceğiz sadece."

"Olsun ! Dikkatli olun siz yinede !"

"Tamam anne."

Annem biz evden çıkarken hep böyle yapardı. İkimizde onun bu haline alışkın olduğumuz için sadece tamam der ve sözünü dinlerdik.

Yoongi hyung ile arabaya bindikten sonra muhabbet ede ede kafeye gittik.

"Kendi kafem dışında bir kafeye gidince garip hissediyorum. Ne olurdu sanki bizim kafede oturup konuşsaydık."

"Hyung Eun-Bi noona sürekli orada. Orada ders çalışıyor, orada birileriyle buluşuyor canı sıkılıncada orada !"

Yoongi hyung nefes verdikten sonra "Haklısın. Bu aralar mantıklı düşünemiyorum." dedi.

Onun bu haline kahka atıp "Aşktandıır ~!" diye dalga geçtim.

Yoongi hyung aşık olduğunu çoktan kabul etmişti. Ama yine de ona takılmaktan zevk alıyordum.

Yoongi hyung'un kaşları yavaşça çatılırken "Sana da eğlence çıktı ! Ölmek mi istiyorsun ?" dediğinde onu fazla sinirlendirmek istemediğimden "Sadece şaka yaptım hyung." diyip konuyu kapattım.

Yoongi hyung'un sinirli hali korkunçtu. Dayak yemek istemiyordum.

🍦

Jungkook, Hoseok hyung, Yoongi hyung ve ben oturmuş Haneul ile Taehyung'un gelmesini bekliyorduk.

Eun-Bi noona dün akşam onlarda kalmıştı. Tae'nin anlattığına göre dün gece onu başka bir odaya atıp iki kız geç saate kadar konuşmuşlar. Bunu Yoongi hyung'a söylediğimden beri heyecandan yerinde oturamıyordu ve bu hali acayip komikti.

Cat Boy | kth Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin