4 | Alışveriş

13K 718 229
                                    

Düzenlendi.

Küçük TaeTae yatakta doğrulmuş uykulu gözlerle onlara bakıyordu. Haneul onun bu şirin haline gülümseyip hızlıca yatağa yöneldi.

Yatağın kenarına oturup Taehyung'un yanaklarına birer öpücük kondurdu.

"Günaydın TaeTae."

Taehyung gözlerini ovuşturup utangaçca gülümsedi.

"Dünaydın..Haneul."

Haneul onun bu şirin haline karşı yanaklarını bir defa daha öptü. Ardından onu kucağına aldı ve Yoongi'ye doğru döndü.

Yoongi gülümseyerek onlara doğru birkaç adım attı. Taehyung'un önüne geldiğinde elini küçük Taehyung'a doğru uzattı.

"Selam, ben Yoongi."

"Mende Taehyung."

Küçük el Yoongi'nin elinin içinde kaybolduğunda Haneul Taehyung'un yanağını bir kez daha öptü. O kadar şirindi ki onu sürekli öpmek istiyordu.

"TaeTae acıktın mı ?"

"Ebet."

Yoongi uzanıp Taehyung'u kucağına aldı.

"O zaman Haneul bize kahvaltı hazırlasın. Bizde seninle oyun oynayalım."

"Oluy."

"Aa şunlara bak ! Hemen de beni satın siz !"

"Çok konuşuyorsun Haneul."

Haneul yataktan kalkıp mutfağa geçti. Arkalarında o ikilinin gülme seslerini duyunca kıkırdadı.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra Yoongi ve Taehyung'a seslendi. İkili gülerek onların yanına gelmişti.

"Bakıyorum çok iyi anlaştınız ?"

Yoongi hava atarak konuşmaya başladı.

"Herkes ile iyi anlaşma gibi bir huyum var işte !"

"Ya tabii ! Arkadaş olmadan önceki hallerini de biliyorum."

"Ne varmış halimde ?"

"Buz küpüydün."

İkisinin konuşması Taehyung'un tatlı kahkasıyla bölününce Haneul ve Yoongi ona döndü.

"Çok komikşinis."

Yoongi omuz silkerek masaya otururken Haneul tatlı Taehyungu kucağına aldı.

Üçü sohbet ederek kahvaltılarını bitirdiler.

🍦

Kahvaltıdan sonra Yoongi arabasıyla onları bir alışveriş merkezinin önüne getirmişti. Haneul  mağzaları gezip alışverişi yaparken Yoongi ve Taehyung arabada duruyorlardı.

"Ne kadar pahalı bunlar ya !"

Haneul elinde tuttuğu kot pantolonu havaya kaldırıp incelemeye devam etti. Küçük çocuklar için satılan kıyaferlerin daha ucuz olması gerekmez miydi ?

Elinde ki pantolonu da alışveriş sepetine attıktan sonra mağazayı gezmeye devam etti.

En sonunda alışverişi bitirdiğinde kasaya verdiği para nedeniyle neredeyse ağlayacaktı.

Banka da biriktirdiği paranın yarısını harcamıştı.

İki tane kazak, bir tane kısa kollu, biri siyah diğeri kot olan iki pantolon, su geçirmeyen spor ayakkabısı, hırka, mont, üç çift çorap, iç çamaşırı ve evde giymesi için pjama takımı almıştı.

Alışveriş merkezinden çıkmadan önce de oyuncak dükkanına uğramış ve Taehyung'un sevebileceği oyuncaklar almıştı.

Elinde bir sürü poşetle arabaya vardığında Yoongi'nin yardımıyla poşetleri bagaja koydu.

Eve geldiklerinde hemen aldığı şeyleri Taehyunga denetti. Aldıkları tam olmuştu ve TaeTae'ye çok yakışmıştı.

Yoongi kendi evine gittikten sonra Haneul Taehyung'un saçlarını düzgünce kesti.

Taehyung'u banyo ettirip pijama takımını giydirdikten sonra onu yatırdı ve evi temizledi.

İşi bittiğinde saat gece yarısını geçiyordu. Duş aldıktan sonra Taehyung'un yanına kıvrıldı. Kısa süre içinde uykuya daldı.

Kısa bir bölüm ~

Kısa bir bölüm ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Cat Boy | kth Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin