9 | Yorucu ama güzel gün

9.9K 543 279
                                    

Düzenlendi.

1K olmamıza çoook az kalmış !

Hepinize çok teşekkür ederim.

Artık sık sık bölüm atacağım çünkü sınavlarım bitti.

İyi okumalar ❤

[Medya'yı ben yaptım:) ]

🍦

Haneul

Sabah güneşinin tatlı kızıllığı yüzüme vurduğunda zaten hafiflemiş olan uykumdan tamamıyla arındım.

Gerindikten sonra yanımda yatan küçük beye doğru dönüp, her sabahki rutinim olan onu seyretmeye başladım.

Taehyungie gün geçtikçe büyüyordu. Bunu hem davranışlarından hem de bedeninden fark ediyordum.

Yoongi ile birlikte her hafta boylarını ve kilolarını ölçüyor ve bir deftere yazıyorduk.

Her hafta bir santim uzuyorlardı keratalar!

Bu benim için 'mucize' gibi bir şeydi. Onlar benim mucizemdi !

Taehyung'un sarı saçlarını yavaşça geriye iteleyip alnına bir öpücük kondurdum ve uyanmamasına dikkat ederek yataktan kalktım.

Banyoda rutin işlerimi hallettikten sonra mutfağa geçtim. Bugün Yoongi'nin bir işi olduğundan Jimin'i bize bırakacaktı.

Her akşam buradalardı gerçi...

Kahvaltıyı hazırlarken bugün ki planımızı aklımdan bir kez daha geçirdim.

İlk olarak Hoseok, Eun-Bi, Jungkook ve Jimin bana kahvaltıya geleceklerdi. Kahvaltıdan sonra hep birlikte ilk alışveriş merkezine gidip orada ki oyun alanında çocukları oynatacaktık. Hoseok ve Junkook onlara göz kulak olurken bizde Eun-Bi ile birlikte bana mezuniyet kıyafeti bakacaktık. Ardından alışveriş merkezinde yemeğimizi yiyecek ve oradan çıkacaktık. Günümüzü büyük ihtimalle parkla sonladıracak oradan da bizim eve gelecektik.

"Bugün sıkı bir gün olacak gibi."

Kahvaltıyı hazırlamaya dalmışken kapının çalmasıyla tavadaki waffle'ın altını kısıp ellerimi önlüğüme sildim ve kapıya yöneldim.

Kapıyı açtığımda karşımda jilet gibi bir takım elbiseyle Yoongi ve sırtındaki çanta boyundan büyük olan Jiminie duruyordu.

"Selam !"

"Merhaba HanHan !"

Yere eğilip Jimin'e doğru kollarımı açtım. Jimin koşarak küçük kollarını boynuma sıkıca doladı.

Gülümseyerek Jimin'den ayrıldım ve onun yanaklarını ıslak birer öpücük kondurdum. Ardından onu kucağıma alıp Yoongi'ye doğru yaklaştım.

"Yoongi Bey çok şıksınız !"

"Her zamanki halim Haneul."

"Çokta alçak gönüllüsünüz, bakıyorumda."

"Öyleyimdir."

Kıkırdadım ve yüzümde ki tebessümle sordum.

"Nereye gidiyorsun ?"

"Seoul."

"Napacaksın orada ?"

"Şirket toplantısı. Geleneksel ve sıkıcı olanından hani !"

"Anladım. Jiminie Yoongi'ye bay bay de bakalım."

Jimin'i yere bırakıp bir adım geri çekildim.

Cat Boy | kth Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin