23 | Farklı Davranışlar

7K 506 177
                                    

Düzenlendi

İyi okumalar

Sınır: 60 vote

Bir sonraki bölüm "Bilinmezlik İçinde"

🍦

Hoseok kolundan çıkmamı sağlayıp beni Taehyung'a doğru iteklediğinde, - fazla kuvvet kullanmasada- ayağım teklemişti.

Dengemin bozulduğunu fark eden Taehyung hızlıca koluma girip beni kendine çektiğinde utanmamı saklamak adına gülümsedim.

Gerçi ne kadar başarılı olabilirdim ki ?

"Herkes hazırsa aşağı inelim mi ?"

"İnelim."

Bu şu anda duyduğum utancımı gizleyebilecek en iyi yol olduğundan bende kafamı olumlu anlamda salladım.

Aşağı indiğimizde ilk Yoongi'nin anne ve babasının yanına gittik. Yoongi kimsenin beklemediği bir şey yapıp ailesine Eun-Bi'yi tanıştırdı.

Etrafta mumla gelin arayan annesi Eun-Bi'nin nazik tavırlarını görünce mutluluktan dört köşe olmuştu.

Eun-Bi ise hem Yoongi'ye onu ailesiyle tanıştıracağını haber vermediği için sinirli hem de sevdiği adamın ailesi onu sevdiği için mutluydu.

Onların bu tatlı hallerine bakınca bile mutlu olurken Yoongi'nin babasının "Babanlar ne zaman gelecek Haneul ?" demesiyle kalakaldım. Yüzümdeki gülümseme donarken ilk Yoongi ile sonra Hoseok ile göz göze geldim.

Babamlar mı gelecekti ?

Yoongi'nin annesi iç sesimi duymuş gibi "Aaa ! Evet, onlar nerede ?" diyerek gerçeği bir kez daha yüzüme vurduklarında yüzümdeki şaşkın ifadeyi silip gerçeği söyledim.

"Onların geleceğini bilmiyordum efendim."

"Kız kardeşin sana haber vermedi mi canım ? Davetiyeyi bizzat o aldı."

Ne kadar Gi-Han'ın benim kardeşimmiş gibi söylenmesi sinirimi bozsa da bunu belli etmedim. Sahte bir şekilde gülümseyip sakince "Hayır." demekle yetindim.

O sırada Yoongi ile gözlerimiz kesiştiğinde gözleriyle Eun-Bi'yi gösterdi.

Gi-Han salağın önde gideniydi ! Büyük ihtimalle saçma sapan konuşacak ve Yoongi ile Eun-Bi'nin arasını bozacaktı.

Eun-Bi'de geçmişte neler yaşandığından bihaber olduğundan ve Yoongi ona hiçbir şey anlatmadığından büyük ihtimalle kavga çıkarırdı.

Gi-Han'ın Taehyung'a yakınlaşma ihtimalini de unutmamak gerekirdi tabii.

Sonuç olarak daha bir kaç ay önce kavuşan Yoongi ve Eun-Bi arasında ipler kopacak ve ben katil olacaktım.

Bu kötü düşünceleri yok etmek için gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldığım sırada Yoongi konuştu.

"Anne hadi siz diğer misafirlerede hoşgeldiniz diyin."

Yoongi kibarca ailesini kovduktan sonra bana bakıp "Sanırım artık gerçekleri herkese açıklamamız gerek Hanie." dedi.

Aldığım nefesi bıkkınlıkla geri verirken kafamı olumlu anlamda salladım.

"Ne açıklayacaksınız hyung ?"(Jimin)

"Evet Yoongi. Sorun ne ?"(Eun-Bi)

Yoongi söze nasıl başlayacağını bilmiyormuş gibi bana baktığında ona yardımcı olmak için konuşmaya başladım.

Cat Boy | kth Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin