3 | Araştırma

15.2K 810 258
                                    

Düzenlendi.

İyi okumalar ~

Haneul sabah uyandığında daha erkendi. Ondan birazcık uzakta yatan Taehyung'u uyandırmadan yataktan kalkmış ve banyodaki işlerini halletmişti.

Dün akşam kıstığı kaloriferin ayarını yükselttikten sonra üzerine bir hırka ve evde giydiği pofidik çizmelerini giydi.

Ardından dün salonda bıraktığı dizüstü bilgisayarının başına geçip internette kedi çocuklar hakkında bir araştırma yapmaya başladı. Gördüğü ilk siteye girip yazanları okumaya başladı.

Kedi çocuklar yaklaşık 1 asır önce bir deneyle ortaya çıktılar. İnsan DNA'sı (daha ağırlıklı olarak) ve bir kedinin DNA'sı işinde uzman olan mühendisler ve bilim adamları yardımıyla karıştırılıp denek olan bir insan bedenine (çocuk) özel yollarla hücre içine yerleştirildi. İlk denek ölüp bu deney başarısız olarak anılsada Bilim adamları vazgeçmedi. Başarısızlıklarının ardından yaklaşık 20 yıl geçtikten sonra bir kez daha denediler ve başarılı oldular.

Başarılı oldukları denek bir kız çocuğuydu. Bilim adamları o kıza Maviş dediler. İçlerinden biri Mavişi alıp evine götürdü ve onu gözlemledi.

Maviş her 6 ayda insanlara göre 1 yaş büyüyordu. Mavişi evine götüren bilim adamı bu her 6 aya ' 1 Kedi Yılı' dedi.

Haneul her 6 ayın 1 kedi yılı yaptığını aklına yazdı. Sonra dün akşam Taehyung'un da öyle birşeyler söylediği aklına geldi.

Ama bu kedi yılı hesabı Maviş, insanlara göre 18 kedi yılına göre 9 yaşına gelince durdu. Ve hayatının kalanını normal insanlar gibi geçirdi.

Maviş yaklaşık 72 yaşındayken ölmüştü.

Bu zaman içerisinde 9 tane çocuk doğurmuştu. Çocuklarının babası bir insan olmasına rağmen çocukların hepsi onun gibi bir kedi çocuktu.

-Yani evebeynlerinden biri kedi çocuk olan bir insanın çocukları her zaman kedi çocuk olarak doğar.

Mavişin kedi yılı hesabı her kedi çocukta işlemez. Bazı kedi çocuklar çok iyi bakıldıklarında daha hızlı büyürler.

Şu sıralar kedi çocukların nesli tükenmekte. Bir çoğu Güney Kore'de bulunan bu kedi çocukları zengin aileler sahiplenmekte.

Haneul bu sitede yazanları okumayı bitirdiğinde başka bir siteye girdi.

Kendini garip bir şekilde şanslı hissediyordu.

Yeni girdiği sitede de aynı şeyler yazıyordu ama ek olarak onların bakımı hakkında bilgi vardı.

-İnsan yiyecek ve içeceklerini tüketebilirler.

-Soğuk ortamlara dayanıklıdırlar

-En fazla 1 gün aç kalabilirler. Bu yüzden sık sık beslenmeleri gerekir. İlk 3 kedi yılı çok çabuk acıkırlar.

-Sahiplerine fazlasıyla bağlanırlar. Eğer onu büyütüp başka birine vermeye kalkışırsanız hastalanabilir.

-Bazı kedi çocukların 7. kedi yılı yaşında kuyrukları ya da kulakları ya da her ikisi de düşebilir. Ama düşmeyedebilir.

-İnanılmaz zekidirler. Her şeyi çok çabuk öürenirler.

Kedi çocuklar için ülkenin başkentinde bir okul vardır. Orada insanlarla aynı şekilde öğretim görürler.

Haneul yazılanları okumayı bırakıp bu işin hem kolay hem de zor yanlarını düşünmeye başladı.

Cat Boy | kth Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin