Öncelikle Hayırlı Ramazanlar !
Bunu bana çok değil 2 ya da 3 yıl önce deseler asla inanmazdım. Ama gerçek oldu !
Yazım ve mantık hatalarıyla dolu bu saçma kitabımı okuyup, beğenip, yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim !
Bu duruma gelebildiysem sizin sayenizde.
Bende ülkece zor durumda olduğumuz ve evde akıl sağlığımızı kaybedeceğimiz bu günlerde biraz neşelenmeniz ve kafa dağıtmanız için ve en çokta teşekkür maksadıyla 100 Bin Özel bölümünü yazıyorum.
Ve bol maceranın içinden doğan bir aşk hikayesini sizlerle paylaşacağımın duyurusunu da yapıyorum.
Şimdi özel bölüme geçelim
Ve tekrardan teşekkürler sizi seviyoruuum ❤
🍦
Hayatımızın devamını geçireceğimiz kişiyi bulduğumuz an vardır ya !
Daha doğrusu bulduğumuzu anladığımız an.
Sonsuza kadar sevmek ve sevdiğimiz kişi tarafından sonsuza kadar sevilmek; gerçekleşmesi imkansız ama bir o kadar da kolay bir hayal gibi.
Bir peri masalı, sonsuz mutluluk; Taehyung.
Onu ilk evime aldığım zamanlardaki sevgi duygusunu, şimdikiyle kıyaslamak mümkün ama tarifi yok gibi. Edebilirsem şöyle derdim: Ona anne şefkatiyle yaklaşıp ona aşık olmanın garipliği...
Zaten ona olan duygularımı saklamamın ve köreltmeye çalışmamın en büyük nedeni bu gariplikti. Kendimi pedofili gibi hissediyor ve sürekli bunun ne kadar yanlış olduğunu düşünüyordum.
Ama bir şekilde bir şeyler olmuş ve bu hale gelmiştik.
Ben bugün, içimde hala bir yerlerde -saklanmış olsa da- duran bu garipliği artık tamamen aşacak olduğum için ve bugünün her kadının en süslü ve en büyük hayali olan düğün günüm olduğu için fazlasıyla heyecanlıydım.
Hem sevdiğim hem de aşık olduğum adamla evlenmenin mutluluğunu bir kenara itip, yeni bir hayatımın başladığını ve yeni hayatımın merkezinde sevdiğim adamın olacağını bilmekti zaten beni heyecanlandıran.
Yoksa kim Eun Bi kendisini her an döveceği için heyecanlı olabilirdi ki (!)
"Şakasız hamile olmasaydın şu an üstüne atlayabilirdim Haneul."
"Çok kızgınsın ve benim yüzümden kızgınsın ama ben neden kızgınsın asla bilmiyorum !"
"1 hafta önce içine girebildiğin gelinliğe zor girebilecek kadar kilo alabilmene kızgınım.
Ağzımı açıp Eun Bi'ye laf yetiştirmeye hazırlanırken aklıma gelenlerle durdum.
Çünkü haklıydı.
İştahım akıl almaz derecede yerindeydi.
Hamileliğimin 17. haftasını daha 2 gün önce bitirmiş ve 18. haftaya giriş yapmıştım. Karnım şimdiden büyük bir kavun büyüklüğündeydi ve bunun birazı yağydı.
Kusmalarım biteli iki hafta olmuştu ve ben su içsem çıkardığım zamanları, mumla arayacak kadar yemek delisi olmuştum.
Bir insan iki haftada 6 kilo alabilir miydi ?!
Ve o 6 kilonun sadece 80 gramı bebeğin aldığı kilo, geri kalan 5.920 si benim aldığım kilolardı.
5.920 kilo ise yağ olarak çok fena bir şekilde yansımıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Boy | kth
Fanfictiondüzenlendi 27/01/2018 #catboy 2 #taehyung 13 #kimtaehyung 3 #taetae 9 #bts 302