12 | -18-

10.5K 553 205
                                    

Düzenlendi

Haneul

"Taehyung-ah ! Benim yerime çöpü dışarı çıkarır mısın ? Ayaklarım artık beni taşımıyor. Sanırım yorgunluk felci geçiriyorum."

Cidden yorgunluktan ölecektim.

Dün Taehyung ile her hafta yaptığımız film gecemizdi ve boktan bir korku filmini seçip hayatta hiç etmediğim küfürleri etmiştim.

Hayatımda hiç etmediğim kadar çok küfür etmiştim !

Ekrana aniden çıkan şeyler yüzünden elimizdeki patlamış mısır dolu kabı havaya fırlatmış, içtiğimiz kolaları ya püskürtmüş ya da yere düşürmüştük.

Birde Taehyung kusmuştu.

Onun pek filmle alakası olmasada koltuğun üstünde duran bir kusmuk lekesi kesinlikle temizlenmeliydi.

Kısacası ortalığın anasını ağlatmıştık ve ben sabahtan beri temizlik yapıyordum.

Taehyung'un yüksek katkılarıyla (!)

"Ne dedin Hanie ?"

"Çöpü diyorum ! Dışarı atar mısın ?"

"Tamam, montumu giyeceğim."

O odasına girip gözden kaybolurken ben koltuğun kuru tarafına kendimi atıp ayaklarımı sehpaya uzattım. O sırada montunun önünü iliklemeye çalışan bir adet Taehyung göz kadrajıma girdi.

"Aish..ayaklarım !"

"Resmen üstünden buldozer geçmiş gibi görünüyorsun. Şu an tam bir enkazsın."

"Bana bilmediğim şeyler söyle Taehyung-ah ."

Taehyung gülerek kafasını sağa sola sallayıp kafasına beresini geçirdi.

"Dışarıda buzlu rüzgar var ve ben çöp atmaya iniyorum. Benim gibisinide zor bulursun !"

"Bunuda biliyorum. Seni seviyorum TaeTae!"

"Yalak Haneul ! Gittim ben."

"Aish, saygısız kedi ! Dikkatli ol !"

"Tamam."

Aslında sabahtan beri ben temizlik yaparken o dün akşam kustuğu için hasta olduğunu idda edip yatmıştı. Ona nedense sesimi çıkaramıyordum.

18 yaşında olan biri için fazlasıyla yakışıklı ve tatlıydı. Bazen bir aegyo yumağı olabiliyordu. Böyle zamanlarda tam anlamıyla Hoseok oppanın küçük kardeşi gibiydi.

İki gece önce Jimin ile buluşmuş ve eve gece saat dokuzda gelmişti. Ben evde sıkıntıdan salonu bilmem kaç kez turlarken o, eğlencenin dibine vurmuştu.

Eve geldiğinde onu dövebilecek kadar sinirliyken bir kaç aegyosuyla, sadece bağırıp bir akşam boyunca onu yataktan atarak trip atmakla kalmıştım.

Ben buna 'Taehyung cazibesi' diyordum.

Düşüncelerimi bölen telefonumun Taehyung'a özel bildirim sesiydi.

Ağrıyan ayaklarımı sehpadan indirip telefonumu elime aldım.

TAETAE😻

Markete uğradım

İstediğin bir şey var mı ?

Hayır canım

İstediklerini al ve eve gel

Tamamdır 🤘🏻

Telefonumu bir kenara bırakıp kafamı geriye doğru yasladım ve gözlerimi kapattım. Bir dakika içinde uyku bastırmış ve kendimden geçmiştim.

Dış kapının kapanma sesiyle uykum biraz hafiflemişti. Kafamı kaldırıp uykulu bir şekilde sordum.

"Tae ?"

"Uyudun mu ?"

"Cidden yorgunum."

"Seni taşımamı ister misin ?"

"Ne ?"

"Seni yatağa taşımamı ister misin ?"

"Saol tatlım ama kendim yürüyebilirim."

"İlk seferim değil Haneul."

Geçen haftaki film gecemizde filmin sonlarına doğru uyuya kalmıştım ve Taehyung beni yatağa kadar taşımıştı.

Onun büyümüş olduğu gerçeği bir defa daha yüzüme çarparken gülümsedim.

Tam o sırada uzandığım yerden aniden havalanınca, ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı.

Kollarımı Taehyung'un boynuna hızlıca dolarken onun gülme sesi etrafta yankılandı.

"Yah ! Ben kendim gidebilirdim. Belin ağrıyacak, bırak !"

"Tamam hızlı büyüyorum ama abartma. Ayrıca bu halde ayağa kalkamayacağını ikimizde biliyoruz Haneul."

"Hep bir cevabın var."

"Olmaz mı ?"

Odaya geldiğimizde beni yavaşça yatağa bıraktı. Ben yorganın altına girerken oda montunu çıkarmakla uğraşıyordu.

Montunu çıkardıktan sonra yastığının altından pijamalarını alıp odanın ışığını söndürdü.

Üstünü giyineceğini anladığımda arkamı dönüp yorganı burnuma kadar çektim.

İki dakika sonra yatakta bir hareketlenme oldu ve Taehyung "Aaa çok soğuk !" diyerek bana sarıldı. Ve buz gibi ayaklarını belime soktu.

"TAEHYUNG AYAKLARIN BUZ GİBİ !"

"Üşüyorum HanHan, ısıt beni."

"AYAKLARINI BELİMDEN ÇEK ÇABUK ! AAA !"

Çığlık attığımda Taehyung gülerek ayaklarını çekti. Bende hızlıca yataktan kalkıp dolaba yöneldim. Dolaptan bir çift çorap ve battaniye alıp yatağa geri çıktım.

"Haneul çorap giymek istemiyorum."

"Ama ayakların çok soğuk."

"Battaniye yeter. Yataktayken çorp giymeyi sevmiyorum."

Derin bir nefes alıp aldığım nefesi verdikten sonra yorganı Taehyung'un üstünden çektim.

Ardından ayaklarına battaniyeyi güzelce sarıp yanına yattım. O hemen belime sarılıp kafasını bağrıma koyarken bende yorganı üstümüze çektim.

"Rahat mısınız beyfendi ?"

"Çook~"

Kıkırdadım ve bende kollarımı Taehyung'a sardım.

"İyi geceler Taehyung."

"Tatlı rüyalar Hanie !"

Olayların başlamasına son 2 bölüm ;)

Heyecanlıyım

Cat Boy | kth Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin