Düzenlendi
İyi okumalar 💜
Bir sonraki bölüm beklenen kavuşma "Seni Seviyorum"
🍦
4 gün sonra
Yatağımda rahatsızca kıpırdandıktan sonra gözlerimi aralayıp bakışlarımı odamın içinde gezdirmeye başladım.
Odamın içi karanlık ama etrafı görecek kadar aydınlıktı. Sanırım güneş doğuyordu.
Kafamı baş ucumda duran saate çevirip baktığımda saatin 04.49 olduğunu gördüm. Yeniden uyuyamayacağımı bildiğim için yorganı iteleyip odamdaki banyoya yöneldim.
Duşumu aldıktan sonra aynaya bakarak havlumu sarınırken gözlerimin kan çanağına döndüğünü gördüm.
Şu an ayyaşlara benziyordum !
Omuz silkerek banyodan çıktım ve dolabımı açıp üstüme giyeceğim kıyafetlerimi çıkarttım.
Saçımı kurutup üstümü giyindikten sonra makyaj yapma gereği duymadan odamdan çıktım.
Merdivenlere yöneleceğim sırada arkamdan bir kapı açılma sesi geldiğinde dönüp, o tarafa baktım.
Taehyung nemli saçlarını elleriyle kurulayarak benim olduğum tarafa doğru geliyordu. Kafasını kaldırdığında da beni görmüştü zaten.
"Haneul ?"
Onu şu son günlerde azıcıkta olsun görsemde, çok özlemiştim. Bu yüzden ne kadar pek konuşmuyor olsakta gülümseyip ona doğru yöneldim.
"Seni de mi uyku tutmadı ?"
Aramız eskisine göre daha soğuk olduğundan birlikte yatmıyorduk. Ve doğal olarak ne o, ne de ben doğru düzgün uyuyabiliyorduk.
"Evet. Aşağı inip bir şeyler atıştıracaktım. Sende gelmek ister misin ?"
Gülümseyip kafasını olumlu anlamda salladığında arkamı dönüp merdivenlere yöneldim.
Merdivenlerden inip mutfağa girdikten sonra buzdolabını açıp, göz gezdirdim ve dün akşam ki yemekten geriye kalan Kimbap ve Acılı pirinç kekini çıkardım.
"Ben ne yapayım ?"
"Sadece çubukları alıp otur. İki dakikaya ısınırlar zaten."
Taehyung hiç sesini çıkarmadan dediğimi yapıp oturduktan bir süre sonra bende yemekleri masaya koyup oturdum.
"Ne zaman eve gideceğiz ?"
"Yarın bu saatlerde uçağa bineceğiz."
Bir süre ikimizde sessizce yemeğimizi yedikten sonra Taehyung konuştu.
"Gece saat kaçta yattın ?"
" 2'de. Neden sordun ?"
"Gözlerin çok kötü kanlanmış."
"Biliyorum. Açıkçası sensiz uyumaya alışkın olmadığım için şu son 4 gündür en fazla 15 saat uyumuşumdur."
Taehyung bu itirafımı beklemiyor olacaktı ki şaşkınlıkla bana baktı. Sonra kısık bir sesle "Bende." diye mırıldandı.
Bir süre sonra aniden oturduğu yerden kalktı. İrkilerek kafamı kaldırdım ve ona baktım.
"Noldu ?"
Yanıma gelip elimi tuttu. Bunu beklemediğim için şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırdım.
"Taehyung ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Boy | kth
Fanfictiondüzenlendi 27/01/2018 #catboy 2 #taehyung 13 #kimtaehyung 3 #taetae 9 #bts 302