27 Final| Sonsuzluk ve Sen

8.7K 497 488
                                    

Düzenlendi

2 yıl sonra

Son 3 haftadır üzerime çöken inanılmaz bir ağırlık vardı. Gece on saat uyusam bile gündüzleri bitkin hissedip yine uyuma ihtiyacı duyuyordum.

Taehyung bu halime endişe duyup beni doktora götürmeyi istesede ona karşı çıkmıştım.

'Zamanla geçer. Mevsim değişikliği sebebiyle böyle oldu.'

Bir süre sonra koltuk veya yataktan kalktıktan sonra gözlerimin önü karıncalanıp kararmaya başlamıştı.

Yine havanın değişkenliği yüzünden olduğunu düşünüp umursamamamıştım. Ama bir hafta sonra az yediğim halde kusmaya başladığımda Taehyung aklıma hiç gelmeyen bir şeyi sormuştu.

'Hamile olabilir misin ?'

Bu düşünce beynimde yankılanırken hemen en yakın eczaneye gidip en kaliteli ve en pahalı hamilelik testini almıştık. Sonucun kesinlikle doğru olması gerekiyordu.

Şimdi ise klozetin kapağına oturmuş elimdeki testle bakışarak zamanın geçmesini bekliyordum.

Bir yandan da sonuç pozitifse neler olacağını. Taehyung'un tepkisi, babamın tepkisi, dostlarımın tepkisi..

Elimdeki test çubuğundan ses gelmeye başladığında gözlerimi yavaşça kapatıp derin derin nefesler alıp vermeye başladım.

Kendi kendime "Sonuç pozitifse onu aldırmayı düşünmeyeceğim bile. O benim bebeğim. Asla ondan vazgeçmem" dedikten sonra dolan gözlerimi açıp elimde tuttuğum teste baktım.

'Pregnant
+7 week'

Bir elim şaşkınlıkla ağzıma giderken gülmeye başladım.

"Tanrım ! Hamileyiim~"

Bir yandan gülüp bir yandan ağlarken hala inanamayarak teste bakıyordum.

Bir müddet daha oturduktan sonra klozetin kapağından kalkıp banyonun kapısına yöneldim. Kapıyı açtığımda karşımda deli gibi volta atan dalgın Taehyung'u gördüm.

O kadar dalgındı ki beni farketmemişti.

O da en az benim kadar düşünceli ve gergindi. Bunu biliyordum. 5 yıldır birlikte yaşıyor olup çoğu konuda birbirimizin ne tepki vereceğini bilsekte böyle fazlasıyla hassas bir konuda ikimizde kalakalmıştık.

"Haneul ?"

Taehyung'un sonunda beni farketmesiyle ona döndüm.

"S-sonuç belli oldu."

"Ne ?"

"Ben...hamileyim Taehyung."

Aslında bunu daha mutlu, mesut ve gülünç bir şekilde söylemek istesemde dediğim gibi Taehyung'un ne tepki vereceğini bilmiyordum.

Elimdeki testi ona uzattığımda şaşkın bakışları eşliğinde testi elimden aldı ve inanamayarak bakmaya başladı.

"Bir buçuk aylık mı ?"

"Test öyle söylüyor. Ama bir doktora da görünmem lazım."

Kafasını olumlu anlamda aşağı yukarı sallarken hala teste bakıyordu.

Gözleri dolmuştu. Ağlamamak için kendini sıktığı belliydi.

"Sana bir şey söylemeliyim."

"Dinliyorum."

Derin bir nefes aldıktan sonra yaşlı gözleriyle bana baktı.

Tanrım, o ağlıyordu...

"Yaşın daha genç diye böyle bir şeye hazır olmayabilirsin. İkimizde bir bebeğe nasıl bakılır bilmiyoruz. Ama sana şunu söylemeliyim...ben baba olmaya hazırım."

Cat Boy | kth Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin