SÜRPRİİİİİZ !
72 BİNLİK KOCAMAN BİR AİLE OLDUK VE BEN MUTLULUKTAN KUDURUYORUM AĞ !
BELKİ BEN YAYINLAYANA KADAR 73 OLABİLİRİZ ÇÜNKÜ ÇOK UĞUŞUĞUM :)
HATTA O KADAR UĞUŞUĞUM Kİ SİZ BUNU 74 BİNDE GÖRÜYORSUNUZ SJQSĞSLQKJSJX
Her neyse
Sizi çoook seviyorum ve çok teşekkür ederim ❤
DİKKAT: Bu bölümde olgunluğa erişmiş 23 yaşındaki Taehyung ve hamile olduğunu öğrenen taze annemiz Haneul'un hamilelik süprizini kutlamak için minnoş kankileriyle olan buluşmasını TaeTae ile olan film gecesinde birleştirmesi ile yazılmış, yazarın beyin seviyesini son derece zorlayarak, sinir seviyenizin en üst boyutlarına çıkabileceğiniz bir bölümdür. Gerekli önlemler şimdiden alınırsa herkes ruh ve akıl sağlığını yerinde tutabilir.
Bilgilerinize arz ederim.
İmza
Yazarınız AZRA ❤
🍦
Bu gece Taehyungla film gecemizdi. Yarın haftasonu olduğu için herkes boştu. Ve bende filmi izlemek için herkesi çağırmıştım.
Film ise Aslan Kral 2: Simba'nın Onuru'ydu.
Bunu seçen ise bu 2 filmlik serinin Disney'in ürettiği en iyi film olduğuna inanan Eun-Bi'ydi.
Küçüklüğümüzden beri izlediğimiz filmi sanki hiç izlememiş gibi izlerken hamileliğin beni iyice çocuğa dönüştürmesi ve böyle şeylere fazlasıyla merak duymam sinirimi bozmaya başlamıştı.
Ve bu çok tatlıydı.
Kendi kendime gülümserken aniden durudum. Hamileliğin 6. ayındaydım ve dengesizlik kavramını en ince ayrıntısına kadar yaşarken sinirlerim harap olmuştu.
Neyseki doktorum bu durumun çok kısa süre içinde geçeceğini söylemiş ve korku yiyip endişe sıçan Taehyungumu sonunda nirvanaya eriştirmişti.
Filmin tanıdık melodisini duyunca düşünmeye ara verip filme odaklandım.
'Dur...dinle etrafını...çağrı yo yo yeyo...mamela...o o i yo...dinle'
"HEYA HEYMEMEYA HEYA HEYMEMEYA HEYA HEYMEMEYA HEYA O HERĞ YERĞDEEĞĞ"
Yan yana oturan Taehyung ve Jimin kahkalarla koltuktan düşme tehlikesi geçirirken Yoongi şok olmuş bir şekilde Eun-Bi'ye bakıyordu.
"Eun ah susarsan biz de dinleyeceğiz."
Eun-bi sinirli bakışlarını Yoongi'ye çevirip ağzına avuç dolusu patlamış mısır attığında kendimi gülmemek için zor tutmuştum.
Yoongi'nin kulağına eğilip "Eun-Bi 'Aslan Krala' bayılır Yoongi. Bırak söylesin." dediğimde kafasını olumlu anlamda sallayıp eliyle ağzına fermuar yaptı.
Şarkının nakarat kısmı geldiğinde tüm gözler Eun-Bi'ye dönmüştü. O da opera sanatçıları gibi boğazını temizleyip kulaklarımızın içinden geçmişti.
"OH YER YERDEĞĞ
UZAKTAN İZLEĞR
NEREYEĞ BAKSAĞN
O HEP ORDAĞDIR
BELKİ GÖKTEĞ
BELKİĞĞĞ GÖLGENDEĞ
O YER YERDEĞĞĞ"Eun-Bi nakaratı bitirip yaşlı gözleriyle burnunu çekmiş ve "Simbam büyüdü de baba oldu." dedi.
Ve bam !
Jimin, Jungkook ve Taehyung gülerken koltuktan düştüklerinde kendini zor tutan Hoseok da kendini bırakmış deli gibi gülüyordu.
Yoongi daha büyük şoktaydı.
Ben ise Eun-Bi ile dalga geçildiği ve onun kalbinin kırıldığını düşündüğüm için neredeyse ağlayacaktım.
Bu durumu ilk fark eden düştüğü yerden kalkmaya çalışan Taehyung olmuştu.
"Hanie ?"
Herkes bana döndüğünde burnumu çekip yüzümü saklamıştım. Çünkü benimle de dalga geçerlerse inanılmaz ağlardım.
Taehyung hemen yanıma gelip kollarını bana sardığında ağlamaya başladım.
Herkesin bu halime şok olduğunu bilsem de ağlamamı durduramıyordum. Bu seferde insanları saçma şeylere ağlatıp şoka soktuğum için ağladım.
"Çekilin be !"
Eun-Bi'nin sesini yakınımda duyunca hıçkırmayı bırakıp burnumu çektim.
"Hanie hadi kalk, kalk yüzünü yıkayalım canım."
Kafamı saçlarımın arasına gömerek ve biraz şişkin göbeğimi zorla kaldırarak kalktım.
Biz banyoya gittiğimizde adım seslerinden tanıdığım üzere Taehyung' da arkamızdan geliyordu.
Fakat biz tuvalete girdiğimizde kapıda durup içeri gelmemişti.
"Sen neye ağladın bakayım ?"
Burnumu temizlerken aynadan Eun-Bi ile göz göze gelmiştim.
"Hamilelik hormonları işte."
Eun-Bi yanıma gelip kıkırdayarak beni kendine çektiğinde ben de güldüm.
Biz gülüşerek sarılırken kapı tıklanmış ve Taehyung'un sesini duymuştuk.
"Canım Eun-Bi noonam izin verirsen güzel karımı görmek istiyorum."
Taehyung'un dediği şeyler yanaklarımın kızarmasını sağlasa da aşırı hoşuma gitmişti.
"Gel gel"
Taehyung kapıyı aralayıp kafasını içeri uzattığında Eun-Bi yanağıma bir öpücük kondurup tuvaletten çıkmıştı.
Eun-Bi çıkınca Taehyung gülümseyip yanıma geldi.
"İyisin değil mi jagi ?"
"İyiyim. Sadece hamilelik hormonları."
Taehyung karnımı tutup okşadığında babasını hisseden kızımız hemen bir tekme koyuvermişti.
Bunu hisseden Taehyung kıkırdayıp eğildi ve göbeğime bir öpücük kondurdu.
"Hei-shi şimdiden hayatımızı renklendiriryorsun."
🍦
EVEEET
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR
SİZİ ÇOK SEVİYORUM
TEKRAR TEŞEKKÜRLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Boy | kth
Fanfictiondüzenlendi 27/01/2018 #catboy 2 #taehyung 13 #kimtaehyung 3 #taetae 9 #bts 302