Düzenlendi.
Sabah saçlarında hissettiği hareketlenme ile uyanan Haneul yavaşça gözlerini açtı.
Küçük TaeTae'si bağdaş kurmuş onun uzun saçlarıyla oynuyordu.Tae, Haneul'un uyandığını gördüğünde gülümseyerek onun yanağına bir öpücük kondurdu. Onun bu hareketi Haneul'un çok hoşuna gitmişti.
"Günaydın TaeTae."
"Dünaydın HanHan."
Haneul Taehyung'u kol altlarından yutup kendine doğru çekti. Ona sıkıca sarılıp kulaklarının üstüne bir öpücük kondurduktan sonra alarmı çalınca yataktan kalktılar.
Haneul kahvaltıyı hazırladıktan sonra Taehyung ile birlikte hızlıca yemeklerini yiyip evden çıktılar.
Bugün iş günüydü !
🍦
Kafeye geldiklerinde Haneul hemen arka tarafa geçip üstünü değiştirdi. Ardından elini tuttuğu küçük Taehyungu ile müdürün odasına doğru yürümeye başladı. Kafenin müdürü hem Yoongi'nin hem de kendisinin yakın arkadaşıydı.
Müdürün odasına geldiğinde kapıyı tıklatıp 'Gel' sesini duyunca yavaşça içeri girdi.
"Günaydın Hoseok oppa."
"Günaydın Haneul. Bu küçük bey kim ?"
"Yeni arkadaşım. Ona ben bakıyorum. Sana uzun versiyonunu daha sonra anlatırım."
"Tamamdır. Bugün yanında mı olacak ?"
"Bende seninle bunu konuşacaktım. Evde kimse olmadığı için onu buraya getirdim. Yoongi de izin verdi. Ben çalışırken buralarda olsa senin için bir sorun-"
"Tabi ki sorun olmaz Haneul. Hem ben çocukları çok severim. Gel bakalım buraya !"
Taehyung sorarcasına Haneul'a baktığında Haneul gülümseyip kafasını olumlu anlamda salladı.
Taehyung yavaş adımlarla müdürün yanına gitti.
"Merhaba, küçük adam. Ben Hoseok. Senin adın ne ?"
"Taehyung."
Hoseok eliyle Taehyung'un saçlarını karıştırdıktan sonra oturduğu yerden kalktı.
"Onu Yoongi'nin odasına mı götüreceksin ?"
"Evet."
"Tamamdır."
Hoseok çekmecesinden uzanıp içinden bir anahtar çıkardı.
"Al, Haneul."
"Teşekkür ederim Hoseok oppa."
Haneul Hoseok'un elinden Yoongi'nin odasının anahtarını aldı.
"Rica ederim. Yoongiyi görürsen bir ara kendi kafesine uğramasını söyle."
"Aslında bugün gelecek."
"Ah cidden mi ? Bak bunu beklemiyordum işte !"
Haneul Hoseok'un iması karşısında gülmeden duramamıştı.
"Benim gitmem lazım oppa. Tekrardan çok teşekkür ederim."
"Rica ederim. Tanıştığımıza sevindim Taehyung. Bundan sonra sıksık karşılaşacağımıza eminim."
Haneul tekrardan Taehyung'un elini tuttu ve arkasını dönüp odadan çıktı. Hemen Yoongi'nin odasına yöneldi. Çünkü 2 dakika sonra çalışmaya başlaması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Boy | kth
Fanfictiondüzenlendi 27/01/2018 #catboy 2 #taehyung 13 #kimtaehyung 3 #taetae 9 #bts 302