22 | En Güzel Yılbaşı

6.7K 513 150
                                    

Düzenlendi

İyi okumalar

🍦

Haneul

"Haneul yavaş ol. Ben daha ayakkabılarımı giym-"

"Arabada giyersin, hadi !"

Taehyung'un elini tuttum ve onu çekiştirerek hızlı hızlı yürümeye devam ettim.

Aniden durduğunda kuvvet kullandığı için bende durmak zorunda kaldım. Kaşlarımı çatıp, ondan bir açıklama beklerken konuştu.

"Sakin olur musun, lütfen ?"

Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım.

Şu kızı görmeye bile tahammül edemezken 5 gün boyunca nasıl bu evde duracaktım ben !

"Haneul iyi misin ?"

Kafamı olumlu anlamda salladıktan sonra onu endişelendirmemek adına gülümsedim.

O da gülümseyip beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı. Kolları montumun içinden belime sarıldığında bende kollarımı onun beline sardım.

"O kız sana ne yaptı bilmiyorum ama seni ilk defa böyle görüyorum."

Kafamı yasladığım Taehyung'un göğüsünden kaldırıp yüzüne baktım.

"Bana bir şey yapmadı Taehyung."

Taehyung'un kaşları yavaşça çatılırken "O halde sorun ne ?" diye sordu.

Tam cevap vereceğim sırada arkamda deli gibi çalınan kornayla Taehyung'dan ayrılıp o tarafa döndüm.

"Ne oluyor lan ?"

Taehyung tepkime gülerken Yoongi'nin arabasının şoför koltuğunda oturan Jimin kahka atarak kornaya basmaya devam ediyordu.

Taehyung ile birbirimize bakıp gülmeye başladık.

"Bizim mochi araba kullanmaya da başlamış. Yalnız ayakları gaz pedalına değiyor mu, çok merak ediyorum. Hayati açıdan önemli bir durum."

Taehyung'un dediklerine deli gibi gülerken şoför koltuğu tarafındaki cam açılıp Jimin bağırmaya başlamıştı.

"Hadisenize ya ! Açız burada !"

Hala gülerken Taehyung ile birlikte arabaya yöneldik.

🍦

Seul'un büyük alışveriş merkezlerinden birine geldiğimizde ilk yemek katına çıkıp bir barbekücüye girdik.

Yoongi ve Eun-Bi gülüşerek etleri pişirirken Jungkook, Jimin ve Taehyung kendi aralarında ben ve Hoseok kendi aramızda sohbet ediyorduk.

Ve konumuz tabi ki Gi-Han'dı.

"Bugün az kalsın atlayacaktım üstüne oppa."

Hoseok şaşkınlıkla ve bıkkınlıkla "Yine ne yaptı ?" diye sorduğunda açıklamaya başladım.

"Taehyung'a yanaşmaya çalışırken yakaladım."

Hoseok imayla bakıp tek kaşını kaldırarak "Kıskanıyor musun ?" dediğinde bunu beklemediğimden mal gibi bakmaya başladım.

Bu halimi gören Hoseok masadaki herkesin dikkatini bize döndürecek büyüklükte bir kahka attı.

Zaten bir kaç gündür Eun-Bi ve Jimin'de beni sıkıştırıp ağzımdan laf almaya çalışıyorlardı. Her seferinde itiraz etsemde devam ediyorlardı. Bende herkesi kendi haline bırakmıştım.

Cat Boy | kth Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin