Deidara: hrubim písmom
Naruto: normálneAhoj. Moje meno je Deidara Iwatoshi a chodím do 2. ročníka na umeleckú strednú školu. Som členom šikanátorskej skupinky nazývanej Akatsuki. Klamal by som , ak by som povedal , že sa mi to páči. Niektoré deti z prváku su fakt otrava , ale niektorý z nich si to nezaslúžia.
,,Hej! Pozor kade ideš!" skríkol mne známi hlas. Peinov smiech sa rozliehal po chodbe a ja som sa radšej len ďalej opieral o stenu. Pozrel som na Peinovu novú obeť. Červenovlasý chlapec sa zbieral zo zeme. Akože sa to volá? Gaara? Súcitne som na neho pozrel. ,,Nabudúce zober aj toho nového." Znovu sa ozval ten strašný hlas. Nový? Ono do školy príde niekto nový? Už teraz ho ľutujem. Len dúfam , že sa spriatelí so Sasukem. Jeho starší brat je tiež v Akatsuki. Takže jedine v tedy by mal pokoj.
Zahnal som hlúpe myšlienky a s povzdychom sa pobral do triedy.Ahoj, já jsem Naruto Uzumaki.
S tátou jsme se přestěhovali, kvůli jeho práci.
Máma mi umřela, když jsem byl ještě malý.
Táta mi kvůli tomu, že pořád pracuje koupil lišku, jmenuje se Kurama.
Dnes mám nastoupit do nové školy.
Jen tak pro info chodím do 1.ročníku.
Ve škole jsem zabloudil, a tak mi jeden kluk pomohl najít ředitelnu.
Tam jsem dostal můj rozvrh a zápis tříd...prostě typika.Po prvej hodine som nemal čo robiť a tak som šiel na chodbu. Prekvapilo ma keď som pri dverách prvákov videl blonďavého chlapca. Nemyslím,že ho poznám. Najskôr to je ten nový o ktorom hovoril Pein. ,,Čo tak pozeráš?" Spýtal sa Itachi. Keď zistil , že sa nemám moc k odpovedi , tak sám šiel k prvákom. Nasledoval som ho. Aj tak nemám čo robiť. Ani nie sekunda a už sa ozýval Itachiho prenikavý hlas. ,,Sasuke pod sem!"
To som radšej odišiel späť do triedy. Nemám záujem počúvať to decko , ktoré nazýva svojim bratom.Po hodině, při které jsem se seznamoval s ostatníma jsem šel na chodbu.
Byli tam dva kluci, asi o rok nebo dva starší.
Jeden z nich šel do moji třídy a volal Sasukeho, toho znám ze dvou důvodů, první: sedím vedle něj a ten druhý: jede po něm káždá holka -vraťme se zpět...ten druhý hned co uslyšel Sasukeho jméno zašel zase do třídy...je divný, ale i docela hezký...NA CO TO MYSLÍM??sakra stop!!
Potřeboval jsem se uklidnit, tak jsem šel na záchod a opláchl si obličej.
Rovnou jsem se aji převlíkl na tělocvik, který máme další hodinu, sice máme šatny, ale když už jsem tady tak toho využiju.V triede bola , ako inak , totálna nuda. Tobi ma celú dobu otravoval a aj Sasorimu , ktorý sedel pri mne ,celú dobu praskali nervi. Toho nového som v ten deň už nestretol. Teraz som na ceste domov a teším sa na jedlo.
A tak pre mňa skončil pondelný deň v našej škole.
Až na ten tělocvik byl zbytek učení nuda.
Po škole jsem šel domů táta pracoval, tak jsem se šel projít vzal jsem i Kuramu.
Jak jsme došli domů, tak jsem mu dal něco na jídlo a já se taky najedl.
Zbytek dne jsem skoro nic nedělal.Takle skončil můj "první školní den".
ČTEŠ
DeiNaru [Naruto CZ/SK FF]
Фанфик!!!!!!!POVIEDKA JE PÍSANÁ V DVOCH JAZYKOCH A NA ŠTÝL "AU" , TAKŽE SA NEDIVTE AK BUDÚ MAŤ CHARAKTERY INÉ VLASTNOSTI NEŽ V ANIME!!!!!!! Dopredu sa ospravedlnujeme za gramaticke chyby. A tuto to môžte preskočiť lebo dejovú líniu sme neudržali ani do 5...