2- šikana

336 39 9
                                    

Deidara: hrubim písmom
Naruto: normálne

Ráno jsem vstal,převlékl se a spáchal ranní hygienu...prostě klasika.
Potom jsem došel dolů Kuramovi jsem dal jídlo a sám si vzal rohlík se salámem.
Ještě před odchodem jsem si rychle hodil do batohu potřebné učivo, a až pak jsem vyšel do školy.

Ráno som skoro zmeškal. Rýchlosťou blesku som bol v kúpelni a o niečo dlhšiu chvílu som vychádzal z nej. Dlhé vlasy som nechal rozpustené a utekal do kuchyne. Keďže bývam sám, tak som si musel robyť desiatu. To čo na tom rohliku bolo napatlané by nespoznal ani Einstein.
Chmatol som tašku a šprintoval do školy. V polke cesty som zazrel Itachiho a Sasukeho. ,,No to ti trvalo," ozval sa mladší Uchiha. Občas fakt neviem , prečo s nimi vždy idem.
V škole bolo všetko po starom. Pein už hučal na prvákov , Konan sa snažila pochopiť matiku , Kisame sníval o rybách a Tobi už otravoval. Asi polovica z nás je chorá a ako vidím , tak už aj Sasori.
Usadol som do lavice a čakal na zvonenie.

Došel jsem do školy akorád na zvonění.
Učitelka nedošla celou vyučovací hodinu, takže jsme měli volno.
Bylo to tak, jak o každé přestávce, každá holka byla u našeho stolu a a snažila se upoutat Sasukeho pozornost.
Nevšímal jsem si jich, zamyslel jsem se a jaksi jsem zabloudil myslí k tomu blonďákovi s dlouhýma vlasama.

,,Tobi! Daj mi pokoj , premýšlam!" zvreskol som na chlapca po mojom boku. Čo by som dal teraz za Sasoriho. Tobi už od rána otravuje. Nechápem prečo je v tejto triede. Príde mi mentálne zaostalí. ,,A nad čím premýšlaš?" spýtali sa Tobi a Pein jednohlasne. ,,Nad tým novým chlapcom z prváku," odvetil som nezaujato. ,,Počul som , že sem prišiel z nejakej vzdialenej krajiny," zaškriekal Tobi , ktorého , ako inak , všetci ignorovali. ,,Premýšlaš čo mu spravíme? Je vidiet , že si z Akatsuki."
Uchechtol som sa nad Peinovou poznámkou. No nebolo mi do smiechu. Ten chlapec ma niečim zaujal. Nechcem aby mu ublížili.
Aj keď viem , že vzdorovať je neprípustné.
Ďalšiu hodinu som nejak pretrpel a potom išiel , zase , na chodbu. Akatsuki , samozrejme, priamo za mojim chrbtom.

Hned co zazvonilo jsem vyběhl na chodbu a do někoho omilem narazil ,,pro-promiň" vykoktal jsem ze sebe.

Videl som ako ten nový vrazil do Kisameho. ,,Pro-promiň" viliezlo z neho. A teraz bude zle. ,,Dávaj pozor kam ideš , blbec!" zanadaval Kisame a podkopol mu nohy. Samozrejme sa blondiak okamžite zviezol na zem a rybia hlava sa začala smiať. Nezmohol som sa na nič iné len pozerať.

DeiNaru [Naruto CZ/SK FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat