11-sourozenec

195 31 0
                                    

Deidara-hrubo
Naruto-normálne

On-on mi právě řekl, že mě miluje?
Posunul jsem se k němu blíž, chytl ho za tváře a dal mu pusu.
Potom jsem se od něj odtáhl, řekl jsem mu ,,Taky tě miluju!" a ještě jsem ho objal

Objatie som okamžite oplatil. Bol som veľmi šťastný.
Raz som mal vzťah s dievčaťom. Ale nepriťahovala ma , takže sme sa po dvoch týždňoch rozviedli. Po pravde? Toto je omnoho lepší pocit.
Zrazu sa medzi nás niečo votrelo. Hneď mi bolo jasné čo. Odtiahol som sa od Naruta a pozrel na lišiaka , ktorý si začal užívať našej pozornosti.

Začal jsem se smát tomu, jak se Kurama vetřel mezi nás a začal jsem ho hladit,když v tom mi zazvonil mobil.
Podíval jsem se kdo to je.
Byl to táta...zvednul jsem to ,,Naruto pojď domů, musíme ti něco říct." hned jak 'musíme' bylo mi jasné, že se to nebude týkat jenom jeho ,,Dobře budu tam," řekl jsem...byl jsem smutný, že nemůžu být s Deidarou venku déle.
Dal jsem mu pusu a řekl jsem ,,Promiň musím jít domů táta něco potřebuje."
Potom jsem zavolal Kuramu, ale zastavil jsem se a vrátil se k Deidarovi, kterému jsem dal ještě pusu na tvář ,,Tak teď už ahoj!" usmál jsem se odešel s Kuramou v patách.
Doma už táta čekal na gauči i s jeho přítelkyní, tak jsem je pozdravil.
Táta něco říkal a potom řekl to co mě rozhodilo...bylo to ,,Budeš mít sourozence," zavolal jsem Kuramu a šli jsme do mého pokoje...štvalo mě to strašně moc...potom jsem usnul.
Bylo sice brzy, ale nedával jsem to, tak jsem prostě usnul.

Na pozdrav som mu ešte zamával a sám sa po chvíli vybral domov.
Tam sa dialo akurát tak nič.

-O týždeň neskôr-

Zrazu mi začal zvoniť telefón. Pozrel som na obrazovku. Itachi. Čo ten odo mňa chce?
Zdvihol som. ,,Čo potrebuješ Uchiha?" ,,Nejdeš do baru , Albín?" Ozvalo sa z telefónu. Mal som chuť ho poslať do nepekných partii za to , že mi hovorí albín. Čo ja môžem za to , že som bieli? ,,Nejdem už len kvôli tomu , že som na mizine." ,,Ale no taaak! Kisame ti zaplatí!",,Čo zas ja?!" Skvelé , takže tam budú dvaja idioti. ,,Sakra! Iwatoshi aj tak doma len sediš na prdeli , tak poď sem!" linul sa Kisameho hlas. ,,Dobre Černy! Už idem!"povedal som mu. Kisameho skoro až modrá koža pripomína čiernu. Preto sme ho tak začali volat.
Akonáhle som sa objavil vo dverách baru odchytil ma Uchiha starší. ,,Poď sa s nami hrať blondína," povedal. ,,Úchyl!!!" skríkol po nom hneď Kisame. ,,Ale ne tak sa hrať! Tuto chlapec je už zadany," chvilu rozmýšľal a potom, ,,Hej Deio a si ty ten dole alebo hore? Lebo on je mladší , no za to ty vyzeráš ako žena..."
,,Čo si to povedal Škaredý?!" Obrátil som na Itachiho vražedný pohľad. ,,Ticho vy dvaja , ide sa piť!" A tak sme tam chlastali asi do desiatej večer , keď som už uvažil , že sám mám dosť. Aj tak som vyzeral asi ako zombie v rozklade. Nakoniec sa stalo tak , že sme spali u mňa keďže môj dom bol najbližšie.

Pokračovanie nabudúce...

DeiNaru [Naruto CZ/SK FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat