Deidara-hrubo
Naruto-normálneZobudil som sa s pocitom, že ma niekto sleduje. Otvoril som oči a prvé na čom môj pohľad spočinul bol Naruto. ,,Dobré ráno,"povedal som a pretrel si oči. Následne som sa posadil. ,,Koľko je hodín?" spýtal som sa ho.
,,Půl šesté." odpověděl jsem.
,,Dáš si něco k jídlu?" zeptal jsem se potom a čekal jsem na odpověď.Zaporne som zavrtel hlavou. ,,Nie , ale ďakujem."
,,Naru...Budem si musieť ísť ešte domov pre veci , takže asi za chvíľu pôjdem,"povedal som a ukázal smerom k dverám. Došlo mi totiž, že sme tu vlastne spali v oblečení.
Vlastne som tu ani nemal tašku , takže by som sa musel aj tak odpratať domov.,,Dobře." řekl jsem.
,,Jakto, že jste vzhůru?" zeptal se táta, který stál ve dveřích.
,,Vzbudil mě hluk, jak si dělal něco v kuchyni." odpověděl jsem.
,,Aha," řekl ,,Tak promiň." dodal a odešel.Po chvíli som sa naozaj vybral domov. Tam som spravil hygienu , prezliekol sa do niečoho k svetu , nachystal si tašku a potom už len čakal. Mal som trochu strach z toho ako ma teraz ostatný príjmu.
Po asi dvadsiatich minútach som sa rozhodol vyraziť.Zbalil jsem si věci a vyrazil jsem do školy.
Bál jsem se jít sám, tak jsem se vyhnul té uličce.
Ve škole jsem si sedl a hned zazvonilo.
Došel učitel, ale dnes jsem dával pozor, protože jsem chyběl dlouho.Presne ako som si myslel. Celá trieda odo mňa mala odstup. Aspoň učitelia sa ku mne správali normálne. Na prestávke to mučivé ticho pretol Itachi , ktorý sa rozhodol so mnou skúsiť prehovoriť. ,,Ako je na tom Naruto?" Takže o tom vie. ,,V poriadku,"začal som, ,,kto všetko to ešte vie?"
Vraj väčšina školy.
Bola prestávka a mňa to tu nejak prestalo baviť , tak som šiel na záchody. Nepotrebujem tie ich pohľady.Nevím co se stalo, ale zamotala se mi hlava a omdlel jsem.
Poslední co si pamatuju byla rána o zem z toho, jak jsem spadl.Po hodine prišiel Sasuke do našej triedy. Niečo povedal Itachimu a zas odišiel. Uchiha starší prešiel okamžite ku mne. ,,Naruto omdlel,"povedal čo najtichšie, ale zároveň tak aby som ho počul. Prudko som vstal. Itachi ma posadil späť na svoje miesto. Už som ho chcel poslať do nepekných partií, ale on ma predbehol a povedal: ,,Ukľudni sa , vraj pre neho prišiel otec. Už je doma." Môj nemilí výraz trochu povolil a prikývol som. Tento deň už snáď horší nebude.
Vzbudil jsem se ve své posteli.
Posadil jsem se.
Strašně mě bolela hlava.
Nějakým kouzlem jsem se dostal do kuchyně, kde seděl táta a jeho přítelkyně a zeptal jsem se: ,,Co se stalo?" ,,Volali mi ze školy, že jsi omdlel, tak jsem pro tebe dojel." odpoveděl mi táta.
,,Dobře." přikývl jsem.
,,Jdu zase k sobě." dodal jsem až už jsem byl venku z kuchyně.
Lehl jsem si a Kurama skočil za mnou na postel.
Lehl si na mě a usnul, takže spal na mojí hrudi.
Po chvilce jsem usnul i já.Po škole som šiel rovno domov. Narutovy som len napísal , či je v poriadku a ďalej nerobil nič. Dokonca som sa tak nudil , že som začal upratovať byt. Neviem , či mi Naruto odpísal , ale na teraz to nechám tak.
Vzbudil mě zvuk, který oznamoval, že mi někdo napsal.
Byl to Deidara.
Napsal jsem mu, že jsem v pořádku a zase jsem usnul.
Nevím proč, ale bývám hodně unavený.
Asi to bude z toho otřesu co jsem měl.Pokračování příště...
ČTEŠ
DeiNaru [Naruto CZ/SK FF]
Фанфик!!!!!!!POVIEDKA JE PÍSANÁ V DVOCH JAZYKOCH A NA ŠTÝL "AU" , TAKŽE SA NEDIVTE AK BUDÚ MAŤ CHARAKTERY INÉ VLASTNOSTI NEŽ V ANIME!!!!!!! Dopredu sa ospravedlnujeme za gramaticke chyby. A tuto to môžte preskočiť lebo dejovú líniu sme neudržali ani do 5...