Deidara-hrubo
Naruto-normálnePrekvapil ma jeho pozdrav. Avšak objal som ho späť. ,,Ahoj,"pousmial som sa. ,,Deje sa niečo?" spýtal som sa hneď.
Bol by som asi riadny idiot ak by som si nevšimol , že s ním niečo je.,,Toho si nevšímej...jenom...se potřebuju uklidnit," řekl jsem a začal kašlat.
Ukončil som objatie a nechal Naruta posadiť sa na lavičku. Chytil som ho za čelo. ,,Vieš o tom , že máš horúčku?" spýtal som sa ho. Úplne horel. Uchechtol som sa a povedal: ,,Tu to asi nebude najlepší nápad sa rozprávať. Ideme ku mne." Myslím , že pochopil , že odpoveď 'nie' nepripadá do úvahy. Ešte viac by tu ochorel. Plus dnes nie je vonku také teplo ako obvikle.
Postavil som sa a počkal než spraví to isté.,,Tak fajn..." řekl jsem moc neochotně, stoupl jsem si a pomalu jsme vyráželi směr jeho domov.
Akonáhle sme sa dostali do vnútra bitu , tak som dotiahol Naruta do obývačky a nejak ho prinútil tam zostať. Potom som šiel do kuchyne a uvaril mu čaj. Čaj som doniesol do izby a sadol si vedla Naruho na pohovku. ,,Takže..Čo sa stalo?" bola hneď prvá otázka , na ktorú odpoveď som potreboval. Niečo mu je a ja za každú cenu zistím čo....Aj keby som ho mal prenasledovať ako nejaký stalker.
Přitáhl jsem si kolena pod hlavu. ,,no...táta se mě včera zeptal, jestli už mám holku..." odmlčel jsem se ,,no já jsem mu řekl..." už jsem nepokračoval...nezvládal jsem to.
,,Chápem..." povedal som po chvíli ticha. ,,A jemu sa to nepáčilo , ako tak predpokladám,"
Objal som ho okolo ramien a tým ho aj pritiahol k sebe.,,Hm.." natisknul jsem se na něj...byl jsem rád, že tu je alespoň někdo na koho se můžu spolehnout....jenomže jsem začal zase kašlat, tak jsem si zakril rukou pusu.
Pozrel som na hodiny a hneď na to zbledol. ,,To už je toľko?!" skríkol som a okamžite pribehol k taške. Chvílu som v nej hrabal , než som našiel to čo som hladal. Naruto na mňa musel pozerať ako na debila. Vytiahol som striekačku a vpichol si liek. ,,Asi by som aj tebe mal doniesť nejaký prášok , čo?" Zasmial som sa už o niečo kludnejší.
,,To by jsi byl hodný...díky....a na co to bereš?" ukázal jsem na stříkačku, ,,jestli se smím zeptat..." dodal jsem.
A je to tu. Takže čo mu poviem? Asi pravdu... ,,No , ono to je tak , že," začal som a vybral sa po nejaké lieky, ,,z detstva som si odniesol určitú traumu. Občas kvôli tomu dostávam záchvaty , takže v podstate tie lieky sú na ukludnenie , len trochu silnejšie." Radšej mu nepoviem , že ak si dám liek neskoro , alebo na to zabudnem , tak môžem chytiť aj niečo horšie. Nebudem ho stresovať ešte viac , než už je.
Doniesol som mu liek a sadol si späť k nemu.,,Děkuju za lék," poděkoval jsem, potom jsem ho objal a dal pusu na tvář, ,,a za to, že si mi řekl proč to bereš."
,,Za také veci sa neďakuje Naru," povedal som a vlepil mu poriadny bozk. Kašlať celú chorobu. Milujem ho a je mi úplne jedno , že to od neho dostanem. Odtiahol som sa od neho a spýtal sa: ,,A vie tvoj otec vôbec, že si vonku? Ja len...aby sa o teba zbitočne nebál."
,,Ne neví a je mi to jedno," odpověděl jsem mu a v tom mi zazvonil mobil podíval jsem se...byl to táta ,,Mě štěstí nepřeje." zasmál jsem se a zvedl to s typickým 'haló?' ,,Naruto kde jsi?" ozvalo se ,,Prič," Odvětil jsem ,,Kde pryč?" Zeptal se znova ,,To ti může být jedno," řekl jsem naštvaně ,,FAJN...a kde je Kurama?" Zeptal se a já znervózněl ,,On není doma?" Zeptal jsem se zjevným strachem v hlase ,,Ne, kdyby byl, tak se neptám 'kde je?' " ,,jdu ho najít." s tímto jsem to položil a ,,Musím jít najít Kuramu.." řekl jsem mu
,,Idem s tebou!"povedal som rozhodne. On len prikívol a už sme si to pádili von. Dúfam , že to klbko chlpov nájdeme. Už len kvôli Narutovy. On a Kurama majú velký vzťah. Preto ho treba nájsť.
Pokračovanie nabudúce...
ČTEŠ
DeiNaru [Naruto CZ/SK FF]
Fanfiction!!!!!!!POVIEDKA JE PÍSANÁ V DVOCH JAZYKOCH A NA ŠTÝL "AU" , TAKŽE SA NEDIVTE AK BUDÚ MAŤ CHARAKTERY INÉ VLASTNOSTI NEŽ V ANIME!!!!!!! Dopredu sa ospravedlnujeme za gramaticke chyby. A tuto to môžte preskočiť lebo dejovú líniu sme neudržali ani do 5...