Deidara-hrubo
Naruto-normálneV triede učiteľka povedala , že na škole bude nejaká spevácka súťaž. Samozrejme , že z nás vybrali len Konan. Vie z nás najlepšie spievať , takže neni divu.
Po tom čo odišla som sa vybral na chodbu.
,,Deidara? Deje sa niečo??" spýtala sa ma Konan , ktorú som si doteraz nevšimol. ,,Čo? Nie...Malo by?" Síce ma to , tak trochu prešlo. Ale stále sa bojím toho čo Pein a ostatný spravia. A keď už...nech si podajú radšej mňa.
,,A čo budeš spievať,?" Spýtal som sa z nenazdania. ,,Eh?? No...ja vlastne neviem," smiala sa.Z naší třídy jsem šel jenom já...teď je tu ale ta otázka...co budu zpívat?
Nějak jsem přetrpěl celé vyučování a potom jsem se konečně dostal domů.
Nechtělo se mi nikam chodit, tak jsem pustil Kuramu na dvůr a udělal jsem si oběd.
Ta tátova přítelkyně ke mě došla a zeptala se ,,Jak bylo ve škole?" ,,Ehh...nijak, jen jsem byl vybrán do zpěvecké soutěže." odpověděl jsem ji sice trouchu naštvaně, ale snažil jsem se být milý.
,,Tak to je úžasné...a co budeš zpívat?" zeptala se mě ,,Já nevím," odvětil jsem,vstal a šel k sobě, abych mohl něco vybratVyučovanie pokračovalo v pohode. No po škole bol problém.
Pein mal najskôr so mnou nejaké plány , ale našťastie ma Konan zachránila s tým , že jej mám pomôcť vybrať pesničku.
,,Sadaj a ideme vyberať!" poručil som. Ona sa samozrejme okamžite rozvalila na gauč , vybrala telefón a začala spievať hneď prvú pesničku. Takto to pokračovalo ešte asi hodinu.
Ona zaspievala , ja som dal názor a šli sme ďalej.
Zrazu niekto zaklopal. Šiel som otvoriť a skoro som infarkt dostal keď sa mi do domu vtrepal Kisame. ,,Deidara!" skríkol po mne. ,,Zajtra dávaj v škole pozor. Hidan a Pein chcú toho nového a-" zastavil sa. Akoby som to všetko nečakal. ,,Ahoj Konan, a ty dávaj pozor." S tým vyšiel z dverí a už ho nebolo. S nezaujmom som šiel späť k modrovláske a pokračovali v činnosti. Po asi ďalších dvoch hodinách spevu sme vybrali pesničku 'Unravel' ((P.A. lebo Františka aktualne ništ lepšie nenapadne)).
Potom som sa ponúkol , že Konan odprevadím domov.
,,Nedáš si ešte niečo?" ,,Nie , nie...pôjdem už radšej." Nerád by som po ceste zbadal určitú partu chlapcov ktorý na mňa majú momentálne velký zálusk. A tak som sa vybral , pre mňa práve teraz dlhou cestou domov.Asi po čtyř hodinovém vybírání písniček jsem vybral 'Scarborough Fair'.
Začal jsem zpívat, ale zapoměl jsem na jednu blbou věc.....otevřené dveře, takže se můj zpěv linul po celém bytě ,,tak to bych do tebe neřekl synu" otočil jsem se ke dveřím, nebo-li k místu od kud se linul hlas mého otce ,,co by jsi do mě neřekl?" zeptal jsem se ,,to, že máš tak svělí hlas" zasmál se ,,zpíváš stejně hezky jako zpívala tvoje maminka" dodal a potom už odešel.
,,VEČEŘE!!!" zakřičel ženský hlas z kuchyně.
Došel jsem sem dolů, najedl se a umyl nádobí. ,,Naruto zpíváš dobře" řekla tátova přítelkině ,,díky" odvětil jsem a šel jsem k sobě do pokoje, do které jsem zalehl a hned usnul.Pokračovaní příště...
ČTEŠ
DeiNaru [Naruto CZ/SK FF]
Fanfiction!!!!!!!POVIEDKA JE PÍSANÁ V DVOCH JAZYKOCH A NA ŠTÝL "AU" , TAKŽE SA NEDIVTE AK BUDÚ MAŤ CHARAKTERY INÉ VLASTNOSTI NEŽ V ANIME!!!!!!! Dopredu sa ospravedlnujeme za gramaticke chyby. A tuto to môžte preskočiť lebo dejovú líniu sme neudržali ani do 5...