V pokoji:
Vzdychl jsem.
Podíval jsem se na Deidaru s chtíčem v očích a políbil jsem ho.
Po chvilce jsem se od něj odtrhl a sundal jsem mu tričko, potom jsem se k Deidarovi natisknul, ještě víc, než jsem byl teď a otřel jsem se svým rozkrokem o ten jeho.
Oba jsme zavzdychali.
,,Hmm...víš...tohle mi chybělo." Vzdychl jsem.
On se usmál a políbil mě.
Potom zapnul kameru,...protože by jsme jinak sázku nesplnili.
Deidara mi sundal tričko a začal mě líbat na krku, kde udělal také pár fialovo-modrých flíčků.
Začal mě hladit přes látku kalhot, které byly už dost těsné.
Znova jsem zavzdychal.
Cítil jsem, jak se Deidara usmál.
Potom se začal věnovat mím bradavkám.
Jemně jsem ho od sebe odstrčil a on se na mě nechápavě podíval.
Teď jsem se přisál k jeho krku já.
Potom jsem se dostal k jeho uchu a zašeptal jsem: ,,Dei...už něco udělej.".
Pak jsem mu ucho jemně skousnul a následně políbil.
On zavzdychal.
Potom mi sundal pomalu...mučivě pomalu kalhoty.
Já jsem udělal totéž a zhodil jsem ho na postel.
Klekl jsem si nad něj, ale to se mu asi nelíbilo, protože mě posunul pod něj, takže nademnou klečel on.
Začal mě dravě líbat...nijak jsem neprotestoval.
Začal se mi jazykem dobývat do úst a já ho pustil.
Chvíli jsme válčili s jazyky, ale potom se Deidara otřel svým rozkrokem o ten můj a oba jsme zavzdychali do úst toho druhého.
Deidara s pohyby nepřestával, takže jsme vzdychali celou dobu.
Potom ze mě sundal poslední část oblečení, co jsem na sobě měl.
A já hned pocítil úlevu, ale už mě začala trochu bolet moje erekce.
Deidara, jako by slyšel moje touhy a myšlenky, uchopil mou chloubu a začal rukou pohybovat nahoru a dolů.
Pak jsem strhnul Deidaru pod sebe a líbal jsem ho od krku až k lemu jeho boxerek, které mi trošku....trošku hodně zavazeli, tak jsem je sundal.
Uchopil jsem jeho chloubu a párkrát jsem zapumpoval.
Deidara slastně vzdychal a různě se kroutil.
Potom jsem mu olízl špičku jeho penisu.
Začal jsem ho různě olizovat a on zase vzdychal.
Vzal jsem si ho do pusy a pohyboval jsem hlavou nahoru a dolů.
Zastavil jsem.
Jako odpověď se mi dostalo nesouhlasné zamručení.
Bez jakékoli přípravi jsem na něj dosedl.
Trošku mi stekly slzy z bolesti, experimentálně jsem se pohnul.
Bolest náhle vystřídala slast, protože se otřel o mé citlivé místečko. ,,AHH, Dei." vzdychl jsem snad na celou ulici.
Jemně mě obrátil, tak, že jsem klečel na všech čtyřech na posteli a on přirážel do toho místečka.
Vzdychal jsem dokola jeho jméno a on to moje.
Cítil jsem, že už budu.
,,U-Už bu- ahhh" ani jsem to nedořekl a zašpinil jsem prostěradlo pod náma.
Dei se udělal chvíli po tom co já.
Došel ke kameře a vypnul ji.
Pak si lehl ke mě, objal mě ze zadu, přikryl nás a oba jsme usli.Ráno som vstal skôr. Naruta som nechcel budiť , ale na chvíľu som ho musel odokriť. Prezliekol som aspoň prikrívku , aby nespal v tak sexe potrieštenej posteli. Následne som šiel dole a začal robiť raňajky.
Vzbudila mě vůně linoucí se z kuchyně.
Pomalu jsem si sedl a zaknučel jsem bolestí.
Pomalu jsem se vyblekotal a obléknul jsem si oblečení.
Došoural jsem se do kuchyně, kde Deidara dělal snídani.
,,Dobré ráno." usmál jsem se a protřel si oči.,,Dobré,"povedal som a pousmial sa. Pri pohlade na jeho chôdzu som sa ale musel zasmiať trochu hlasnejšie. ,,Včera si si mohol nechať spraviť aspoň prípravu,"odmlčal som sa a naložil jedlo na tanier, ,,mohol si predísť tejto bolesti."
Taniere s jedlom som dal na stôl a šiel do izby. Odtial som vzal menší vankúšik a dal ho na stoličku. ,,Sadni si na to , malo by to menej bolieť,"povedal som , prešiel k nemu a vlepil mu malí bozk.,,Díky," usmál jsem se...znova.
,,Hele...Dei..Sasuke mi řekl, že by si někdy chtěl vzít Itachiho....myslíš, že by si ho chtěl Itachi vzít taky?"Pousmial som sa. ,,Mám taký pekný pocit , že sa to dozvieš v škole,"povedal som a začal jesť.
Áno...Itachi sa odváži Sasukeho požiadať. Ale je tu ťažšia otázka. Dokážem ja požiadať Naruta?,,Dobře.." usmál jsem se.
Došel jsem k Deidarovi a dal jsem mu pusu na tvář.
,,Dnes jsem ti to ještě neřekl, takže....miluju tě." zase jsem mu dal pusu, ale tentokrát na čelo.,,Veď ja teba tiež,"povedal som a objal ho.
Pokračovanie nabudúce...
ČTEŠ
DeiNaru [Naruto CZ/SK FF]
Fanfic!!!!!!!POVIEDKA JE PÍSANÁ V DVOCH JAZYKOCH A NA ŠTÝL "AU" , TAKŽE SA NEDIVTE AK BUDÚ MAŤ CHARAKTERY INÉ VLASTNOSTI NEŽ V ANIME!!!!!!! Dopredu sa ospravedlnujeme za gramaticke chyby. A tuto to môžte preskočiť lebo dejovú líniu sme neudržali ani do 5...