9. Bölüm

659 32 6
                                    

        Gece pek rahat uyuyamamıştım. Gözlerimi açtığımda uykum hâlâ vardı. Lavaboya geçip elimi yüzümü yıkadım. Yatağı düzelttim ve bugün okul olduğu için üstümü giyindim. Odadan çıktım. Mutfağa girince kahvaltının hazır olduğunu gördüm. Bunları Aras'ın hazırlamasına imkân yoktu. Kim hazırlıyor diye düşünmeden edemedim. Masaya oturup Aras'ı beklemeye başladım. Geldiğinde yemeye başladık.

         Kahvaltıyı bitirdikten sonra masadakileri topladım. Mutfaktan çıktım. Aras'ı göremedim. Arabada bekliyodur diye düşündüm. Dışarı çıkınca doğru düşündüğümü anladım. İyi de ben otobüsle gidecektim. Beraber gidersek okuldakilere dedikodu olurdu. Zaten susmuyorlardı. Arabaya biner binmez çalıştırdı.

          Okula yaklaşmadan Aras'a dönüp "Beni burada indirir misin? Şimdi okuldakiler yanlış anlar" dedim. Olumlu anlamda başını salladı. Arabayı durdurduğunda kapıyı açıp indim. İndiğimde etrafta okuldan birileri var mı diye kontrol ettim. Çok şükür yoktu. Okula doğru yürümeye başladım.

           Okula geçtiğimde bahçede kimse yoktu. Saate baktığımda geç kaldığımı gördüm. Sınıfa doğru koşmaya başladım. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Hocadan özür dileyerek yerime geçtim. Aras bana tuhaf bakıyordu. Umursamadan dersi dinlemeye başladım.

            Aras önüme katlanmış kağıt koyunca ona baktım. O ise pencereden dışarı bakıyordu. Kağıdı açıp okudum. 'Neden geç kaldın?' yazıyordu. Ona bakarak kağıdı buruşturup sıranın altına koydum. Ne ilgilendirirdi ki...

            Diğer derslere girmemişti. Merak etmedim değil aslında. Son derste telefonuma tanımadığım bir numaradan mesaj  gelmişti. 'Çıkışta seni bıraktığım yerden alırım - Aras' yazıyordu. Numarasını kaydettim.
 
          Dersler bitmişti ve ben çok yorgun hissediyordum. Şuan Aras'ın beni alacağı yere doğru yürüyordum. Ulaştığımda Aras'ın arabasını gördüm. Hemen bindim çünkü kendimi iyi hissetmiyordum. Aras bana bakarak "İyi misin?" diye sordu. Başımı olumlu anlamda sallayarak "Lütfen hemen eve gidelim" dedim.

         Eve ulaştığımızda arabadan indim. Kapıyı açması için Aras'ı bekledim. Kapıyı açtığında hızlı adımlarla odaya çıktım. Banyoya girdim. Hemen üstümdekileri çıkarıp kendimi sıcak suyun altına bıraktım. Beni sıcak sudan başka şey rahatlatamazdı. Banyodan çıktım. Üstümü giyindim. Saçlarımı tarayıp kuruttum ve kendimi yatağa attım. Hâlâ kendimi iyi hissetmiyordum. Uyursam geçer düşüncesiyle gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

Yorum ve vote unutmayalım 😊

Yeşil Kiraz 🍒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin