5. Bölüm

755 32 2
                                    

     Gözlerimi açtığımda gözüme çarpan ilk şey parmaklarımdaki kurumuş kanlardı. Yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Parmaklarımı her oynatışımda ağırıyordu. Üstümü giydikten sonra evden çıktım. Okuldan içeri girdim. Sınıfa girdikten sonra parmaklarım gözükmesin diye ceketimi parmaklarıma kadar çektim. Yerime oturdum. Hoca listeyi okurken yabancı birinin de adını söylemişti. Ama ismini tam duyamamıştım. Dersin ortalarında kapı açıldı. Onu gördüğümde çok şaşırdım. Hocaya başıyla selam vererek gözleriyle boş yer aradı ve gözleri beni buldu. Hemen gözlerimi kaçırdım. İçimden yanıma oturmasın diye dualar ediyordum. Şansa bak ki geldi yanıma oturdu. Parmaklarım ara ara kanıyordu. Kanlı peçete de sıranın üzerindeydi. Hemen aldım. Aldığımda parmaklarım gözükmüştü. Ah salak ben ne diye alıyosun ki bırak kalsın diye içimden kendime saydırdım. Ona baktığımda gözünün parmaklarımda olduğunu gördüm. Ellerimi saklamaya çalıştım. Ona bakmamak için kafamı sıraya koydum.

     Eve doğru giderken aklımda hala o bakışı vardı. Sinirli bir bakış... Neye sinirlenmişti anlamadım. Sonuçta daha tanışmıyoruz bile. Yağmur hızlanmıştı. Adımlarımı yavaşlattım. Gökyüzüne baktım. Ne kadar huzurlu. Parka gitmeye karar verdim. Gittiğimde bomboştu. Oturdum. Salıncakları görünce aklıma eskiler geldi.

Buradan geçiyorduk babamla. Beni sallamasını istemiştim. Beni döverek eve geçirdi. Küçük müsün sen salıncağa bineceksin dedi.
Ellerimler yüzümü kapatıp ağlamaya başladım. Ben çocukluğumu bile yaşayamamıştım ki. Yanıma birinin oturduğunu hissettim. Kafamı çevirdiğimde kehriban rengi gözlerle karşılaştım. Ne işi vardı ki burada. Hızlıca gözyaşlarımı sildim. Kalkacağım sırada kolumdan tuttu. Ağırdığı için dudaklarımdan hafif bir çığlık çıktı. Kolumu tutan eli parmaklarıma indi. Hafifçe okşadı. Yutkundum. Sert bir ses tonuyla "Kim yaptı?" Dedi. "H-hiçkimse" dedim kekeleyerek. O ısrarla benim gözlerime bakıyordu. Ben ise o gözler hariç her yere bakmıştım. Sanki gözlerine bakarsam yalan söylediğimi anlayacakmış gibi. Ama şuan da inanmışa benzemiyordu. Derin bir nefes aldı. "Bak eğer ailenden şiddet görüyorsan..." cümlesini tamamlayamadan "Bu sizi ilgilendirmez" dedim ve gittim.

    Onu ne ilgilendirir ki... Yardım etti diye ona güvenebileceğimi sanıyorsa yanılıyor. Off şimdi de aynı okulda olduk iyi mi? Eve geçtiğimde o adam evde değildi. Mutfağa geçerek birşeyler hazırlamaya başladım. Masaya hazırladıklarımı koydum ve yemeye başladım. Bitirdikten sonra etrafı topladım. Temizlik yapmaya karar verdim. Salona geçtim. İlk olarak camları sildim ve toz aldım. Yerleri süpürmeye başladım ve ardından sildim. Diğer odaları da aynı şekilde yaptım. Sonunda işim bitmişti. Ev çok kirliydi. Şimdi tertemiz olmuştu. Banyoya geçtim. Sıcak su bedenimi rahatlatmıştı. Banyoda uzun bir süre kaldıktan sonra çıktım. Yatağıma geçerek huzurlu şekilde gözlerimi kapattım.

    

Yeşil Kiraz 🍒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin