Első balhé a Roxfortban
- Köszöntök mindent, Tom! - integetett Elza a Foltozott Üst kocsmárosának. Aki mert annyira megkedvelte a lányt, úgy döntött, hogy ingyen elátja egy éjszakára, és még a kilenc per háromnegyedik vágányra is kivitte a lányt. Dumbledore professzornak ugyanis dolga akadt, s már este otthagyta a lányt a kocsmában.
- Bármikor jöhet hozzánk, kisasszony! - kiabálta a kocsmáros. A mozdony röfögve töfögve megindult, majd egy hangos sípszót hallatott.
Elza visszahuppant a kényelmes ülőgarnitúrára, és elmosolyodott.
Álmában sem gondolt volna arra, hogy milyen kalandban lesz majd része. Hirtelen egy kisebb csoport állt meg az ajtója előtt. Közöttük volt az a fiú is, aki a minap beleütközött Elzába. Amikor kinyitotta a kupé ajtaját rávigyorgott a lányra.
- Szia, Elza! - vigyorgott és lepacsizott a lánnyal. Elza bár meglepődött rajta, de örömmel nyugtázta a fiú reakcióját.
- Szervusz, Sirius! - vigyorgott ő is.
- Ti ismeritek egymást? - csodálkozott egy kócos, baranahajú, és szemű srác.
- Aha, úgymond egymásba futottunk! - nevettek egymásra. A három másik csodálkozva nézett körbe. - Gyertek üljetek le! - invitálta a fiúkat Elza.
- Egyébként az én nevem James Potter! - nyújtotta a kezét a kócos hajú.
- Elza Darkness! - fogadta el a kézfogást. - És ti kik vagytok? - fordult a másik két fiú felé.
- Remus Lupin. - nyújtotta a kezét egy bő és lyukacsos talárban öltözött mágus tanonc.
- Peter Pedigrew. - nyújtotta a kezét egy tömzsi kis varázsló, rövid göndör hajjal rendelkezett, és cérna vékony hanggal.
Elza visszasüpedt helyére. A fiúk is így tettek. Sirius a lány melett foglalt helyet.
- Ti mélyik házba akartok kerülni? - kérdezte hirtelen James, hogy megtörje a fennálló csendet.
- Én a Griffendélbe! - szólalt meg először Sirius. - Itt az ideje, hogy véget vessek annak a hülye Mardekáros vérvonalnak ami az ereimben csörgedez.
- Jól gondolkodsz! - gratulált neki James egy ravaszkás vigyorral. - Én mindenképp a Griffendélbe akarok kerülni. Évek óta minden ősöm oda tartozott.
- Nekem igazábol mindegy. - szólalt meg Remus. - Én szeretek tanulni. Szóval nekem a Hollóhát is megfelel...
És itt hatalmas vita keletkezett a fiúk között, amit végül a büféskocsis boszorkány tört meg.
- Adhatok valamit, kedveskéim? - kérdezte ahogyan betekintett.
- Kérek öt nyalásplácát, meg egy tökös derelyét. - állt fel azonnal James. A boszorkány odaadta a kért termékeket amit James egy zsebében tartott erszénykéből ki is fizetett. Ezután Sirius állt fel.
- Akkor én egy Bagyol Berti féle Minden Ízű drazsét kérnék. - mondta.
- Nekem van ennivalóm! - mutatta meg a szendvicsét Remus.
VOUS LISEZ
Isteni Boszorkány (Percy Jackson/Harry Potter Fanfiction)
FantasyEgy, kettő, három. TE leszel a párom. Négy, öt, hat. Olimposzra velem szaladsz. Egy, kettő, három. Vigyáz mert elkap az átkom. Négy, öt, hat. ,,Kérésed számomra parancs!" Egy, kettő, három. Jobb láb a gázon, bal láb a jobbon. Négy, öt, hat. A Félvé...