11.Rész

848 57 14
                                    

Karácsony a Roxfortban, avagy, hogyan legyél animágus

Reggel, Amarilla kómásan ébredt. Éppen meg akarta kérdezni Lilyt, hogy hány óra van, amikor eszébe jutott, hogy egyedül van a szobában. Amikor kinyitotta a szemét csodálkozva vette észre, hogy az ágyánál rengeteg ajándék sorakozik. Kisebb nagyobb doboz a szívárvány minden színében. Amy sosem kapott még ajándékot. Ezért nem is tudta igazából, hogy mihez is kezdjen velük. Tudta, hogy karácsonykor ajándékozni szokás másokat, s most, hogy széfje tele volt galleonokkal és más ismeretlen pénzéremmel baj nélkül ajándékozhatott ő is. De hogy ő kapjon ajándékot?

A kezébe vette a hozzá legközelebb eső dobozt. Nehéz volt, és lyukak voltak a tetején.

- VAÚ! - jött a hang odabenntről. Amy ijedtében eldobta a dobozt. Furcsa nyöszörgés jött odabenntről. A lány észre vette, hogy egy levél is van a dobozra téve. Kinyitotta a pergament borítékot és kivette belőle a fecnit, amin az üzenet volt.

Boldog karácsonyt, Amy!
Nyílván észre vetted, hogy egy kutyát kaptál. Nos, ez nem normális kutya. Ez egy varázsló kutya. Névszerint egy Amerikai Akita. Tudom, hogy macskát szerettél volna de allergiás vagyok a macska szörre. Szóval vettem neked egy kutyát. A mellékelt csomagban minden van, ami kellhet neki.

Üdv.
P.P.

Amarilla elvigyorodott. Ezuttal már óvatosan vette a kezébe a dobozt és egy pálcaintéssel kinyitotta. Egy hatalmas buksi fej került elő belőle, és nem sokra rá a többi testrésze is kijött. A kis akita fekete és fehér színben pompázott.

- Meg is van a neved! - vigyorogott rá Amy és a kezébe vette a kutyát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Meg is van a neved! - vigyorogott rá Amy és a kezébe vette a kutyát. - Shadow.

A kutya, név szerint Shadow nagy okos szemeivel a kis gazdiját kémlelte. Majd Shadow gondolt egyet és arcon nyalta Ekkot. A lány nevetve tette le az ágyára és nem sokára már Shadow a saját kis kuckójába vackolhatta be magát. Amy tett ki neki az eledelből, öntött neki vizet, majd neki látott a többi kicsomagolásra váró ajandéknak.

Siriustól egy zsebgyanuszkópot kapot, Petertől és Remustól könyvet, Jamestől egy parfümöt és legnagyobb meglepetésére Helen is küldött neki egy doboznyi mézes kalácsot. Lily küldött neki néhány mugli divat magazint - Amy megszállotja volt a mugli divat magazinoknak -, egy bájitalos könyvet és édesanyja süteményeiből is csomagolt. Az ikrektől is könyvet kapott bár ezek inkább regények voltal mint tudományos rovatok. Mégis ami a legjobban érdekelte, az egy kisebb de annál súlyosabb doboz volt. Nem volt hozzá címzés. Amy feltépte a fekete csomagoló papírt, és óvatosan felemelte a dobozt. A száját is eltáltotta csodálkozásában. Igazi drágaságok voltak a dobozban. És egy leheletnyi pergamenten emez állt:

Isteni Boszorkány (Percy Jackson/Harry Potter Fanfiction)Where stories live. Discover now