Kiruccanás egy baráttal
A McGalagonyal való ominózus találkozás óta Ekko sokszor látogatta meg professzorát annak lakrészébe beszélgetni. Legtöbbször Dumbledore zavarta meg bajcsevejüket, ilyen olyan indokkal. A végén odáig fajultak a dolgok, hogy Minerva kitiltotta lakrészéből az igazgatót. Amy imádta nézni ahogy a két professzor össze szűri a levet, néhányszor alig bírta vissza tartani a nevetését.
Máskülönben pedig alig bírta kihúzni barátait a bajból. A négy fiúnak köszönehetően - de leginkább kettőnek - minden héten legalább egyszer büntetőmunkán voltak. Már sorra probáltát a fiatal gondnok lehetetlen feladatait, Hagrid oldalán megismerkedtek néhány kentaurral, akik különösen furcsán viselkedtek Amarillával. Lily, Remus és Amarilla éltenulónak számítottak. Remus és Amy nyagattására sikerült Jamest és Siriust is rávenni valami tanuláshoz hasonlóra. Remus hónaponta egyszer hazament meglátogatni a beteg édesanyját, aki a fiú elmondása szerint nagyon ramatyúl volt. Barátai többször is felejánlották a számára, hogy elkísérik, de a Remus mindig nagyon gyorsan utasította vissza.
Amit Amarilla mégjobban furcsált az egészben, hogy Remus mindíg amikor visszatért úgy nézett ki mint egy szellem. Beesett arcú lett, kilátszottak a bordái, és tele volt sebekkel. De mindíg mosolygott. Amy probálta kihúzni Remusból, hogy mi a pontos betegsége mugli édesanyjának, hátha valamilyen bájitallal lehetne rá hatni, de a fiú mindig úgy tett mint aki süket. Vagy nagyon el van foglalva valamivel.
Az első repűléstan órájuk is megvolt már, és, hogy őszínte legyek Amarilla rühelte. Nem hiába, hiszen le is pottyant a seprűjéről, amikor az lehetetlenül rázkódni kezdett. Nem lett komolyabb baja mínusz tíz pontnál ugyanis az egy szuflával való folyamatos káromkodást meg kellet dícsérni. Amarilla meg is fogadta, hogy soha többé nem ül seprűre. A fiúknak ez annál sokkal jobban ment. James, első éves létére bevették a Griffendél kviddicsapatába fogónak. Arthur Weasley volt a Griffendél csapatának kapitánya, és pont a parkban sziesztázott Mollyval amikor látta Jamest repűlni.
Mellékesen megjegyzem, nem a repűlés órán. Hanem az után. Nem vitték vissza a szertárba a seprűket hanem saját szakálra kezdtek el a levegőben repkedni. Igazából Amarillának köszönheti Potter. A lány ugyanis a földről torkaszakadtából kiabált a fiúkkal. Arthurt ezt hallotta meg, s csak később látta a fiúkat. Siriust is szívesen bevette volna, de már nem volt szabad hely a csapatban. Ezért megígérte neki, hogy jövőre már ő is játszhat.
Malfoyéktól több levelet is kapott, de addig csűrte csavarta szavait, hogy sikerült elérnie nevelőinél, hogy a Roxfortba karácsonyozzon. Remus is marad. Sirius még nem kapott levelet ez ügyben, de azt mondta, hogyha nem fog akkor ő is marad. Semmi kedve pont karácsonykor szembenézni őseivel. Lily és James biztosan haza mennek a szünetre. Amy biztos volt benne, hogy James kikészíti idegileg barátnőjét majd a vonaton. Perselus is maradni fog, aminek Amy különösen örült. Mardekáros barátjával leginkább a könyvtárba töltöttek el sok időt. Beszélgettek és házit írtak. Ez utobbit csak akkor amikor Madam Cviker járt arra.
A Griffendél kviddics csapata megnyerte az idény első meccsét, hála a fiatal fógojuknak akinek köszönhetően az eddigi leggyorsabb meccs zajlott le. Mindössze fél óra alatt vége lett a meccsnek. A Griffendél-klubbhelységében aznap nagy bulit csaptak a diákok. Jamsnek meg volt az esélye, hogy bekerüljön a legmenőbbek bandájába, de inkább visszatért saját barátaihoz.
Egy szólván Amarilla imádta a Roxfortos életét! Nyílván ugyanúgy szidta ő is a tanárokat, mint egy normális mugli diák. Ha nem jobban. De kitőrő lelkesedéssel szívta magába a tudást, amikor nem zavart be diszlexiája. Remussal még mindíg minden nap kikisérte futni. Már ha Amarilla le nem futotta köreit hajnalok hajnalán. Ugyanis a furcsa álmok miatt, inkább hamarabb lefeküdt és korábban kelt. Nagyon sokszor látta még azt a nőt, és egy ismerteln férfit is a tenger mélyén. Vagy óceán? Tudja fene. A lényeg lényege, hogy ma van a szünet előtti utolsó tanítási nap.
ESTÁS LEYENDO
Isteni Boszorkány (Percy Jackson/Harry Potter Fanfiction)
FantasíaEgy, kettő, három. TE leszel a párom. Négy, öt, hat. Olimposzra velem szaladsz. Egy, kettő, három. Vigyáz mert elkap az átkom. Négy, öt, hat. ,,Kérésed számomra parancs!" Egy, kettő, három. Jobb láb a gázon, bal láb a jobbon. Négy, öt, hat. A Félvé...