Sendora Nedir ?

1.7K 597 243
                                    

Öncelikle buraya gelip sayfama renk kattığın için sana teşekkür ederim sevgili okurum. ♥

Bir hayalperest olarak, amacım sizleri sıkmayacak şekilde keyifle eğlenerek, severek, hayal gücünüzü zenginleştirerek, sizlere yeni ilhamlar kazandırarak, birçok konu ve fikirde yeni donanımlarınıza zemin hazırlamak ve en önemlisi kendimi de dahil ederek, sizlerin merakla devamlı okuma ve öğrenme isteğinizi taze tutmaktır. 

Gelelim asıl mevzumuza. Lafı hiç uzatmadan hikayeyi tanımlayacak olursak; Sendora içinde gizemi, aşkı, arkadaşlığı, farklı canlı türlerini, doğruluğu, ilmi, kapışmayı, çekişmeyi, gücü, savunmayı, korunmayı ve rengarenk bir atmosferle süslü bir alemi barındıran, aslında dünyaya çok yakın olan bir gezegendir. Üzeri görünmez bir kalkanla çevrili olduğu için, bu kalkan da onu görünmez kıldığı için kimse bu rengarenk çeşitliliklerle dolu gezegeni görememekte ve fark edememektedir. Oysa ki Sendora dünya hakkında pek çok bilgiye sahiptir.

Ezarasha ise Sendora'ya ve Sendora Halkına dahil olan hikayemizin asıl kahramanıdır. California eyaletindeki bir yetimhanede yetişip büyümüştür. Bilim ile uğraşmaktadır ve aynı zamanda da doğaya çok düşkündür. Bu nedenle kamp onun için yazları vazgeçilmezdir. Reşit olduktan sonra ise yetimhanedeki çok sevdiği arkadaşı Victoria ile bir ev tutup hayatına devam etmek ister fakat onu bekleyen pek çok gerçekten habersizdir.

Yeni katılacağı bu gezegende onu yeni arkadaşlıklar, yeni ilişkiler, yeni görevler, yeni yerler ve daha pek çok sürprizler beklemektedir.

Romanımda gözümden kaçırdığım yazım yanlışlarım olmuşsa bana bildirebilirsiniz. 

Tüm okurlarıma keyifli okumalar diliyorum. ♥

Not: Belirli aralıklarla sık sık bölüm yayınlamaya çalışacağım. Lütfen takipte kalın. Sizleri seviyorumm. ♥♥

SendoraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin