Freddy nerelerde acaba? Bu olanlardan çok uzak kaldı. En son onu zindanda görmüştüm. Bir daha göremedim. Zindan demişken o kırmızı kıyafetli, beni zindandan çıkaran adam da kimdi? Aklım hâlâ o konuda. Bu yaşadığım olayı Elenora ile paylaşmalıyım. En azından kafamdaki soru işaretlerinden kurtulmuş olacaktım. Onun bununla alakalı elbet bir bilgisi olmalı. Düşüncülerim ile boğuşurken elimi cebime attığımda kırmızı renkte bir şişe bulmuştum. Bu da neydi şimdi?
Küçük şişenin üzerinde sivri dişli bir kaplanı andıran simge ve bu şişenin kenarında küçük iple tutturulmuş bir not kağıdı da vardı. Salona doğru ilerlerken Jeremy'e fark ettirmeden kağıdı okumaya başladım. Kağıtta aynen şöyle yazıyordu;
''Merhaba, sevgili dünyalı. Biz sadece senin iyiliğini istiyoruz. Seni zindandan kurtarmamız bunun bir göstergesidir. Çünkü biz dünyalılarla dost olmak istiyoruz. Öncelikle seni zindandan kurtardığımızı sakın kimseyle paylaşma. Elenora seni hiçbir zaman dünyana göndermeyecek ve seni büyüleyip yok edecek. Bu yüzden eğer dünyana dönmek istiyorsan sana hediye ettiğimiz bu karışımı içmen yeterli. Elenora'ya asla bu şişeyi gösterme. Gösterdiğin taktirde, dünyana bir daha asla kavuşamayacaksın. Sonsuza dek yok olmak istemiyorsan karışımı içmelisin. Karışımı da içer içmez bu şişeyi yok et yoksa karışım hiçbir etki göstermez''
Okuduklarım karşısında öylece kalakalmıştım. Kağıtta yazılanlar zihnimde tekrar tekrar dolaştı. Elenora bana bunu yapacak mıydı? Yazılanlar gerçekten doğru olabilir miydi... Buradaki kimseye güvenemezdim. Belki de yazılanlar doğruydu. Ne de olsa zindana atılmıştım ve ardından kaçmıştım. Beni çok iyi şeyler beklediği söylenemezdi.. Sanırım şu test işi bittikten sonra karışımı içmeliydim. Belki de artık böylece tüm bu kaos ardımda kalacaktı..
Tekrar ana salona geldiğimizde herkes bizden önce gelmişti bile. Bizi bekler vaziyette olan Elenora, Jeremy'e doğru döndü;
Elenora: ''Jeremy test için her şey hazır mı?''
Jeremy: '' Evet Elenora. Bana sorarsan sonuç apaçık ortada. Bu kız sadece bir insan. Test sonuçlandığında evine gitmek istiyor. Bunu yapabilir miyiz Elenora?''
Elenora: ''Yine de testin sonucunu görmek istiyorum. Eğer test negatif çıkıp, bir reaksiyon göstermezse onu dünyasına yollamak için gerekli işlemleri başlatacağım.''
Nedense sana güvenemiyorum Elenora. Beni yok edeceğini nasıl da güzel saklıyorsun, kim bilir... Ayrıca, reaksiyon göstermezse derken ne demek istemiş olabilirdi bu?
Tedirgin bir halle Jeremy'e döndüm;
''Jeremy bana ne olacak? Bu test beni incitecek mi?''
Jeremy: ''Endişelenmene gerek yok Ezarasha. Sadece küçük bir reaksiyon oluşacak. Ben büyük bir olasılıkla oluşmayacağına daha çok ihtimal veriyorum. Eline hazırladığım karışımı damlatacağım. Eğer sonuç pozitif olursa elinde kutsal mavi kelebeğin simgesi oluşacak ve biraz canın yanacak. Sonuç eğer negatif olursa zaten hiçbir şey olmayacak''
''Pekala anladım. O zaman bir an önce şu iş bitsin ve ben de evime döneyim artık''
Sonunda dünyama dönmeme çok az kalmıştı. Cebimde gizlediğim karışımı bir an önce içmek için şu testin sonucunu görmeyi bekliyordum. Sonrasında karışımı içip dünyama dönecektim.
Tüm birlik liderleri de buradaydı. Hepsi merakla beni izliyorlardı.
Jeremy avucuma iki damla hazırladığı karışımı damlattı. Hepimiz merakla izliyorduk. Bir süre etrafı sessizlik esir aldı. Bekledikten bir süre sonra hiçbir şey olmadı. Jeremy Elenoraya döndü;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sendora
FantasyRengarenk yepyeni bir dünyayı keşfetmeye hazır mısın ? Mevsimlerden yaz.. Ezarasha ve arkadaşları kamp yapmayı çok severlerdi. Kamp zamanı birlikte şarkılar söyler , mangal yapar ve aralarında yarışmalar yaparlardı. Her yaz belirli günlerde kamp ya...