Uzun bir aradan sonra yeniden beraberiz. ♥ Güzel bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Sizlerin de beğenmesi temennisiyle :)''Bu oda muhteşem, bayıldımm. Sözünü gerçekten tuttun. Bu davranışın gözlerimi yaşarttı keçi''
Roddy: ''Beğenmene sevindim çakma dünyalı. Hmm.. sahi mi ?'' (Ellerini çenesine yerleştirip süzerek konuştu)
''Tabi ki hayır, elbette ki sözünü tutacaktın. Ben dediğini yapıp o güzel uykumdan kalkarken ne kadar zorlandım haberin var mı? Hele bir tutmasaydın''
Roddy: ''Ee tutmasaydım ? Ne yapardın devam etsene neden sustun?''
Bir anda o kadar yaklaşmıştı ki ne söyleyeceğimi unutuvermiştim. Bakışları çok derindi, gözleri sanki bana bir şey anlatmaya çalışıyor gibiydi. O gümüş grisi gözlerinin tonlarında kaybolduğumu hissediyordum bazen fakat o gözler kızgın olduğunda hiç de öyle güzel gözükmüyordu. Yanına bile yaklaşılmıyordu. Özellikle dün yaşanan olaylardan sonra...
-1 GÜN ÖNCESİNDE-
Zac: '' Ezarasha dur! Hayır! Sakın peşinden gitme. Şu an çok sinirli. Seninle konuşabilecek durumda olduğunu hiç zannetmiyorum. Gitmen faydasız''
Zac, Roddy'nin peşinden gitmemem için tam ilerlediğim sırada beni kolumdan tutup uyarmıştı ama ben yine de gitmeye kararlıydım.
''Olmaz Zac. Bırak beni. Onunla konuşmam gerek. Çekil!''
Zac: ''İşe yarayacak mı zannediyorsun? Kolayca sakinleşmez. Ondan habersiz Sendora'da bir şey olmaz. Evet o bir Işık Muhafızı değil ama Elenora ona büyük bir yetki verdi. Bunun nedenini ben de bilmiyorum ama öyle işte. Onun haberi olmadan büyük bir görev gerçekleşti ve bu onu deliye döndürmek için oldukça yeterli bir sebep. Sana zarar verebilme ihtimali beni korkutuyor Ezarasha. Bu yüzden gitmemelisin.''
''Zac endişelerini çok iyi anlıyorum ama o bana zarar vermez. Sana söz veriyorum hiçbir şey olmayacak. Lütfen bana güven''
Zac: ''Sana zarar vermeyeceğini nereden biliyorsun? Ne kadar tanıyorsun ki onu?''
''Senin kadar iyi tanımıyorum belki evet ama denemek zorundayım..''
Zac bir süre endişeli gözlerle bana baktıktan sonra derin bir nefes bırakarak kolumu bıraktı.
Hızla koridordan çıkarak bahçeye ulaştım. Bahçeye geldiğimde her yerde onu arıyordum. Koşarken bir anda birisine çarptığımı fark ettim.
Bryce: ''Pardon Ezarasha seni görmedim. İyi misin?''
''Ben iyiyim. Bryce, Roddy nerede biliyor musun? Onu bulmam gerek. Eğer biliyorsan lütfen bana yerini söyle. Biliyorum çok öfkeli ama onu bulmam şart, bu çok önemli ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sendora
FantasyRengarenk yepyeni bir dünyayı keşfetmeye hazır mısın ? Mevsimlerden yaz.. Ezarasha ve arkadaşları kamp yapmayı çok severlerdi. Kamp zamanı birlikte şarkılar söyler , mangal yapar ve aralarında yarışmalar yaparlardı. Her yaz belirli günlerde kamp ya...