Kapımın tıklatılmasıyla gözlerimi açmıştım. Gelen kişiye içeriye girmesini söyledikten sonra hızlıca kalktım. Gelen görevli kadındı.
''Sevgili Ezarasha , yemeğinizi getirdim ve masanıza bıraktım.''
Görevli kadının getirdiği yemeklere göz gezdirirken , tepside ayrıyetten benim dünyama ait sebze ve meyvelerin de olduğunu farkettim. Şaşkın ve meraklı tavrımla ona döndüm.
''Bir dakika ! Buradakiler benim dünyamdaki sebze ve meyveler ! Nasıl oluyor bu ? Ben sizin farklı tür yiyecekleriniz olduğunu düşünüyordum.''
Görevli Kadın : ''Haklısınız. Burada Sendoraya ait farklı çeşitte yiyeceklerimiz de var elbet gördüğünüz üzere fakat dünyada olan tarlamız sayesinde de dünyadaki sebze ve meyveleri de tüketmekteyiz. Afiyet olsun bayan. Unutmadan son olarak , yemeğinizi bitirdikten sonra ana salona gelmeniz gerekmekte. Elenora sizi bekliyor olacak.''
''Pekala teşekkürler.''
Görevli kadın gittikten sonra yemeğimi yemeye koyuldum. Tıpkı kendi dünyamdaki kadar lezzetliydiler. Yemeği bitirdikten sonra ana salona doğru ilerlemeye başladım. Ana salona doğru ilerlerken koridorda Roddy ile karşılaştım.
Roddy : ''Ana salona gidiyor olmalısın. Bakalım nereye aitsin çakma dünyalı.''
''Neden sırıtıyorsun öyle ? Ayrıca neyi kastediyorsun sen ?''
Roddy : ''Aradığın yanıtları birazdan ana salona gidince öğreneceksin zaten. Az sabırlı ol. Anlaştık mı ?''
Bana göz kırparak , sözlerini bitirdi ve yoluna devam etti. Roddy'nin söylediklerinden sonra daha çok meraklanmıştım. Hızlıca ana salona doğru gittim. Vardığımda beni Elenora ve Freddy karşıladı. Gözlerim yollarda kalmıştı Freddy. Sen nerelerdeydin bunca zaman acaba ? Ne zaman şatoya gelmiş olabilirdi ki ?
Elenora : ''Hoşgeldin Ezarasha. Bugün senin için zor bir gün olacak ama endişelenmene gerek yok. Freddy ve diğer birlik liderleri sana yardımcı olacaklar. Birkaç gün birçok teste tabi tutulacaksın. Zorlu aşamalardan geçeceksin. Bu kısımları atlattıktan sonra , Freddy ile birlikte kütüphaneye gidip Freddy'nin sana soracağı soruları cevaplayacaksın. Daha sonra Freddy sana hangi birliğe ait olduğunu söyleyecek ve seçileceğin birliğe dair herşeyi öğretecek. Tüm bu süreçler bittiğinde , dahil olacağın birliğin lideri sana ne görev verirse onu itiraz etmeden yerine getireceksin. Tabi buna ek olarakta ben ve Işık Muhafızlarım da sana ne görev verirsek yerine getireceksin. Şimdi anlamadığın ya da sormak istediğin bir nokta var mı ?''
''Çok iyi anladım Elenora. Bunu gerçekten ben de öğrenmeyi çok istiyorum.''
Elenora : ''Buna sevindim. O halde vakit kaybetmeden bir an önce başlayın Freddy.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sendora
FantasyRengarenk yepyeni bir dünyayı keşfetmeye hazır mısın ? Mevsimlerden yaz.. Ezarasha ve arkadaşları kamp yapmayı çok severlerdi. Kamp zamanı birlikte şarkılar söyler , mangal yapar ve aralarında yarışmalar yaparlardı. Her yaz belirli günlerde kamp ya...