-Roddy'nin Ağzından-
Şu ilaçları alıp hemen geri dönmem gerek. Umarım ben dönene kadar şu dünyalı kız bir aptallık yapmaz. Bilge bozuntusu odasında mı acaba? Bir de onu aramakla zaman kaybetmek istemiyorum. İçeriye girdiğimde her zamanki gibi etraf darmadağındı. Yine büyük bir araştırma peşinde olmalıydı.
Odasına girdiğimde bana bakarak iç çekti ve oturup kendi masasına eliyle yumruk yaparak 2 kez vurduktan sonra konuşmasını devam ettirdi.
Jeremy: ''Tabii Roddy girebilirsin müsaitim (!) Ben de boş boş duruyordum öyle zaten gördüğün gibi, iyi oldu.''
Alaycı bir halle ona gülümseyerek cevap verdim: ''Yine her zaman ki gibi komik olmaya çalışma çaban çok etkileyiciydi Jeremy. Bir de becerebilsen keşke.''
Jeremy: ''Seni buraya gelmeye mecbur bırakan mesele nedir? Belli ki senin için mühim olmalı. Seni dinliyorum.''
Olanların hiçbirinden haberi olmadığını biliyordum. Ona bunları anlatacak ne halim ne de vaktim vardı. Zaten o da oldukça yorgun görünüyordu.
''Merdivende yaralı bir dünyalı kız beni bekliyor. Acelem var, bu yüzden bana hiçbir şey sorma ve sadece ayağı incinen birine hangi ilacı veriyorsan bana hemen onu vermeni istiyorum.''
Söylediklerim karşısında şaşkına dönmüştü. O an o halini resmedip çerçeveyle astırasım geldi. Baktıkça gülerdim herhalde. Bir yandan da istediklerimi bana vermek için raflarına doğru yöneldi.
Jeremy: ''Pekala, istediklerin işte bunlar. Bu sarı kavanozdaki suyu iki kez yaranın üzerine sür. Hemen iyileşecektir. Bu arada acelen olduğu için bir şey sormuyorum ama daha sonra detayını öğreneceğim senden kaçışın yok.''
Tam o sırada odaya Elenora'nın habercileri gelmişti. Bize dönerek: ''Elenora tüm birlik liderlerini ana salonda bekliyor. Sizler de hemen işinizi bırakıp salona geçin.''
''Benden öğrenmene gerek kalmadı. İşte detaya gidiyoruz.''
Açıklama yapamadan hızlıca salona doğru yönelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sendora
FantasyRengarenk yepyeni bir dünyayı keşfetmeye hazır mısın ? Mevsimlerden yaz.. Ezarasha ve arkadaşları kamp yapmayı çok severlerdi. Kamp zamanı birlikte şarkılar söyler , mangal yapar ve aralarında yarışmalar yaparlardı. Her yaz belirli günlerde kamp ya...