Bulutların üzerindeyim. Buradan aşağıya bakabiliyorum. Ne işim var burada benim? İnanamıyorum aşağısı benim evim! Kokusunu bile özlemişim... Elimi arkama attığımda paraşütüm olduğunu fark ettim. Tam aşağıya atlayacağım sırada bir anda beni bir şey tuttu. Bu daha önce hiç görmediğim kırmızı pelerinli bir gençti. Beni karnımdan tutuyordu. Korkarak bağırdım:
''Sen kimsin? Bırak beni hemen! Evime döneceğim ben!''
O sırada Victoria yanımda beliriverdi. Bana elini uzatarak:
''Ezarasha! Buradayım. Elimi tut arkadaşım. Haydi gidelim. Seni çok özledim.''
Victoria benimle konuşurken kırmızı pelerinli genç bana dönerek: ''Üzgünüm seni bırakamam sen buraya ait değilsin artık. Benimle gelmen gerekiyor.''
Onu dinlemeden beni bırakması için direttim. Victoria'dan uzaklaşıyorduk.
''Victoria! Yardım et! Lütfen beni bırakma...''
''Ezarasha! Ezarasha!'' diye yankılanan sesler duymaya başladım. Gözlerimi açtığımda zindandaydım ve bana bağıran kişi ise Freddy idi.
Demek hepsi sadece rüyaymış. Rüyalarında bile evine dönmeyi beceremiyorsun Ezarasha. Kaldı ki şimdi döneceksin.
Kendi kendime konuşurken Freddy bana demir parmaklıkların arkasından tekrar seslendi.
''Ezarasha iyi misin? Bağırıyordun. Kötü bir durum yok değil mi?''
Sinirli bir halde Freddy'e döndüm.
''Kötü bir durum var Freddy. Beni hiçbir suçum olmadığı halde zindana atıyorsunuz! Bundan daha kötü ne olabilir ki?''
Freddy: ''Çok üzgünüm Ezarasha. Haklısın ama ne yazık ki bir süre böyle olması gerekiyor. Senden önce de buraya bir kere zamanında bir insan gelmişti. Yine geçit kapanmadan atlayarak buraya varmıştı. O senin gibi değildi bize sürekli zarar veriyordu. En kötüsü de topraklarımızın verimliliğini yok etti. Zehirli kırmızı çiçeğin suyunu topraklarımıza döktü. Bundan dolayı hiçbir ekin yetiştiremez olduk. Bu yüzden yetiştirmemiz gereken hasılatlarımızı dünyaya kurduğumuz gizli tarlada yetiştiriyoruz ve geçit açılacağı zaman toplayıp geri geliyoruz.''
Duyduklarıma gerçekten çok şaşırmıştım.
''Anlamıyorum. Neden size böyle bir şey yaptı ki?''
Freddy: ''Biz de bir anlam veremedik. Böyle zarar vereceğine hiç inanmıyorduk.''
Gerçekten şaşırtıcı bir durumdu. Benim ismim de Ezarasha ise bunun nedenini öğrenmeden bu olayın peşini bırakmayacaktım. Freddy en kısa zamanda Elenora'nın benimle görüşeceğini söyleyerek ayrıldı.
Zindanın başında duran nöbetçilerin gittiklerini gördüm. Nöbetçiler gittikten bir süre sonra kırmızı kıyafetli, kendini gizlemiş bir adam yanımda belirdi. Bir dakika.. Bu rüyamda gördüğüm adam değil mi? Evet bu o kişiydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sendora
FantasyRengarenk yepyeni bir dünyayı keşfetmeye hazır mısın ? Mevsimlerden yaz.. Ezarasha ve arkadaşları kamp yapmayı çok severlerdi. Kamp zamanı birlikte şarkılar söyler , mangal yapar ve aralarında yarışmalar yaparlardı. Her yaz belirli günlerde kamp ya...