-Zac'in Ağzından-''Trisha şatonun her tarafı çevrildi mi ?''
Trisha : ''Evet Zac. Her yer koruma altında. Herkesi istediğin gibi yerleştirdik.''
''Tamamdır. Her an saldırı ile karşılaşabiliriz. Hazırlıklı olun.''
Henry : ''Zac! Nöbetçilerimiz uzaktan bir ordunun buraya doğru yaklaşmakta olduğunu haber verdiler. Geliyorlar!''
''Gelsinler bakalım. Herkes tetikte olsun!''
Bir süre sonra düşman görüş alanımıza girmişti. Üstümüze doğru geliyorlardı.
''Trisha şatoyu koruyun! Henry! Şimdi! Saldırınn!''
Çok sürmeden Twistor'un üzerimize gönderdiği ordularından birini daha mağlup etmiştik. Aklınca bizi korkutmaya çalışıyordu fakat ne yapsa boş. Başaramayacak.
''Çocuklar iyi misiniz ? Yaralımız ya da kaybımız var mı ?''
Trisha : ''Hayır Zac. Herkes iyi. Önümüzdeki leşlerden başka ölü yok.''
''Güzel. Tahminimce Twistor yine sinsi planlar peşinde. Siz daima tetikte olun. Ben Elenora ile görüşüp döneceğim.''
Elenora'nın yanına gitmek için koridorda ilerlerken yolda Freddy'e rastladım. Elindeki not defterinin sayfalarını sürekli çevirip duruyordu. Çok hızlı bir şekilde ilerliyordu ve çok düşünceli gözüküyordu. Ona yetişmek için biraz daha hızlandım.
''Freddy seni çok endişeli ve düşünceli gördüm. Bir sorun mu var ?''
Freddy : ''Üzgünüm Zac ama bu konuyu seninle paylaşamam acilen Elenora ile görüşmem gerekiyor , oyalama beni lütfen.''
''Pekala , bende oraya gidiyordum ama senin görüşmen çok daha önemli ise ben daha sonra gelirim o halde. Görüşürüz.''
Freddy : ''Teşekkürler Zac. Görüşürüz.''
Bu kadar önemli ne olabilirdi ki ? Merak ediyordum doğrusu. Hayır Zac ! Bu doğru değil kapı dinleyemezsin. Elimde değildi. Kendimi bir anda ana salonun kapısının orada bulmuştum. Şanslıydım kapı muhafızları yoktu , yanılmıyorsam diğer muhafızlarla yer değiştirmeye gitmiş olmalılar. Kapı biraz aralıktı. Seslere kulak vermeye başlamıştım.
Freddy : ''Elenora sana söylemem gereken önemli bir şey var.''
Elenora : ''Öncesinde Zac ile daha önemli bir konu hakkında görüşmem gerekiyor Freddy. Daha sonra gelirsin.''
Freddy : ''Elenora ! Zac ile konuştuk o benden sonra gelecek. Bu konu çok daha önemli. Bizim birliğimizi de ilgilendiren bir mesele bu.''
Elenora : ''Pekala , anlat bakalım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sendora
FantasyRengarenk yepyeni bir dünyayı keşfetmeye hazır mısın ? Mevsimlerden yaz.. Ezarasha ve arkadaşları kamp yapmayı çok severlerdi. Kamp zamanı birlikte şarkılar söyler , mangal yapar ve aralarında yarışmalar yaparlardı. Her yaz belirli günlerde kamp ya...