törti eyt

18.3K 1.5K 2.4K
                                    

Sabah uykumu almış bir şekilde başlamak güzeldi. Bugün 1,5 saatlik dersim vardı. Onun dışında boştu yine. Elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı yaptım, ardından vakit kaybetmeden evden çıkıp okula sürmeye başladım.

Okula girdiğim gibi direk sınıfa geçtim çünkü 5 dakika vardı dersin başlamasına. Bu 5 dakikayı başka türlü geçiremeyeceğimden oyalanmamıştım. Sınıfa girdiğimde Su, Berk'in yanındaki sandalyeye oturmuş bir şeyler anlatıyordu hararetli hararetli. Bir sürü el kol hareketi yapıyordu. Listeye imza attıktan sonra yanlarına yaklaşırken beni ilk gören Berk oldu.

"Haa anladım kanka, iyi yapmışsın baya." dedi bağırır tonda. Sesinin tonuna karşılık kaşlarım çatılırken Su da bana dönmüştü.

Yanlarına ulaşınca "Selam." dedim ikisine de hitaben.

"Selam."

"Selam gün ışığım."

Berk'e gözlerimi devirip Su'ya "Naber?" diye sordum.

Omuz silkip "İyi, sen?" dedi.

"İyiyim."

"Ya beni niye dışlıyorsun oğlum, insan değil miyim ben?"

"Değilsin tabii."

"Vay bee. O kadar yedim yedirmedim, içtim içirmedim, giydim giydirmedim. Demek olmayan emeklerimin karşılığı bu olacaktı... Yazıklar olsun. Siz emek vermemek ne kadar kolay bir şey biliyor musunuz? Nerden bileceksiniz aq salakları benim gibi akıllı mısınız siz? Ama gerçekten yazıklar olsun Toprak, üstünde olmayan tüm hakkım haram olsun."

"Ben sizi yalnız bırakayım."

Su'nun dediğine kafamı aşağı yukarı sallarken kalkıp yer verdi. Sıraların 5 tanesi duvar tarafına, 5 tanesi cam tarafına dayalıydı ve hepsi iki kişilikti. Biz Berk'le cam kenarında, en arkada oturuyorduk. Su'ysa bizim iki sıra önümüzdeydi. Ve öğretmen masası bizim sıranın en önündeydi. Hoca içeri girdiği gibi derse başlayınca içimden bir küfür savurup kendimi derse vermeye çalıştım.

1 saat 20 dakika sonra
Elimle saçlarımı geriye atıp dersi dinlemeye çalıştım bininci kez. Çalıştım diyorum çünkü fazla zordu. Blok ders olduğundan 1 buçuk saattir falan bu adamı dinliyordum. Bir an önce ders bitse de gitsem diye düşünürken telefonumun titrediğini hissettim. Hocaya bir bakış atıp aşağıdan mesajı okudum.

Çamur: Selam yavrum ben akvaryum.

Toprak: hay senin ben aq

Çamur: Hı hı, aynen.

Çamur: Kesin yaparsın.

Çamur: Ama ölüme falan.

Çamur: Neyse,

Çamur: Eee nasılsın şifre kısmına adını yazınca yetersiz karakter kabul edilen yarim?

Toprak: sanki bilmiyorsun amk

Çamur: Nasıl yani?

Toprak: lan aynı dersi işliyoruz

Toprak: nasıl olabilirim sence

Çamur: Ben seviyorum bu dersi ya.

Toprak: nesini seviyorsun aq

Çamur: Ya sonuçta aynı ortamda bulunma sebeplerimizden biri.

Toprak: anormalsin

Çamur: Normalliği bünyem kabul etmez yavrum.

Çamur: Bugünkü bilgimi de vermiş oldum.

Çamur | Texting ¦ Boy×BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin