fifti

16.3K 944 596
                                    

Bölümün %95'i falan smut içerir, okumak istemeyenler direk geçsinler.

Sonunda beklediğimiz bölüm geldi wşxşqlzöqözöwlölmwls.

Neyse hadi iyi okumalar ♡.

Elimdeki çerçeveye bakıp iç çektim. Bizim evden Su'nun babaannesinin evine geçmiştik çünkü annemlerin gelmesi yakındı ve ikimizde bir aydır bugünü beklediğimizden yakalanma gibi bir ihtimalimiz olmasın diye buraya gelmiştik. Oldukça modern bir evdi, renkli, cıvıl cıvıldı. Babaannesinin kişiliğinden dolayı böyle olduğunu düşünüyordum çünkü Su da onu 'hayat dolu' olarak anlatmıştı birçok defa. Bir sürü fotoğrafları vardı, ben onlara bakarken Su dirseklerini dizlerine dayamış, kafasını elleri içine almış halde yeri izliyordu.

Sanırım hangimizin altta olacağını düşünüyordu.

Aslında umrumda değildi ama ben olmalıydım.

Elimdeki çerçeveyi yerine koyup Su'ya döndüm. Hala aynı pozisyondaydı. Dudak büzerken yanına adımladım. Elimi omzuna koyup "Su." diye mırıldandım.

Bir anda elini koluma atıp kendine çekti. Ata biner pozisyonunda kucağına düştüm. Diğer eliniyse enseme atarak kafamı kendine doğru çekti. Ben daha neler olduğunu anlayamadan öpüşmeye başlamıştık. Şaşkınlıkla inleyip ellerimi saçına attım. Saçlarıyla oynarken bir yandan karşılık veriyordum. İnlememle açılan ağzımın içine dilini itti. Kolumu tutan elini belime doğru götürdü ve kendine doğru çekti. Alt taraflarımız sürtünürken ikimizde aynı anda inledik. Nefes nefese geri çekildim. Oysa ellerinden birini tişörtümün içine sokup göğüs uçlarımdan biriyle oynarken boynumu emmeye başlamıştı. İnleyerek kafamı geriye attım.

YA HANİ BEN ÜSTTE OLACAKTIM?

BUNUN ŞU AN HEYECANDAN BAYILMASI GEREKMİYOR MUYDU?

Dudakları yavaşça adem elmamın üstüne doğru kaydı. Dilini üstünde gezdirip dişleriyle hafifçe ısırdı. Sertçe yutkunup "Su." diye inledim.

"Hm?" gibisinden bir ses çıkarıp emmeye devam etti. Belimdeki elini de, göğüs ucumla oynayan elini de tişörtümün eteklerine getirip üstümden çıkardı. Gözlerimi açtığımda üst bedenimi hayranlıkla süzdüğünü gördüm. Yavaşça bana doğru uzanıp dilini göğüs ucuma değdirdi.

Sikeyim, ilk önce dilini kullanmak zorunda mıydı?

Ağzı tamamen üstüne kapanırken ellerinden birini boşta kalan göğüs ucuma, diğerini penisime attı. Dili gibi, parmağıyla oynarken sertliğimi de pantolonumun üstünden okşuyordu. Alt dudağımı sertçe ısırırken saçlarını çekiştirdim. Yavaşça göğüs ucumu bırakıp küçük öpücükler kondurarak diğerine doğru ilerletti ağzını. Bir süre onunla da oynadı. Bir anda ayağa kalktığında korkuyla ona tutunmuş, bacaklarımı beline sarmıştım. Ellerini kalçalarımın üstüne koyup "Şşş, sakin ol." diye mırıldandı.

Yürümeye başlayınca yutkunup "Nereye gidiyoruz?" diye sordum kısık sesle.

"Benim odama."

Kafamı yavaşça aşağı yukarı salladım. İlk üstte olanın ben olacağımı düşünürdüm hep ancak şu an o kadar dominant bir karaktere bürünmüştü ki, gıkımı çıkaramıyordum. Odasının kapısını koluyla ittirerek açtı. Ayağıyla şöylesine vurarak geri kapanmasını sağladı. Yatağına doğru adımlarken kalbim fazla hızlı çarpıyordu. İlkim olacaktı sonuçta... Normaldi bence... Ulan ne kadar rahattım üstte ben olacağım diye. Olmamıştı böyle.

Sırtım yatağa değdiğinde hissettiğim soğuklukla ürperdim. Geri çekilirken pantolonumun düğmesini açıp üstümden onu da çıkardı. Yatakta, ayaklarım yere değerken onu izliyordum. Pantolonumu bir kenara attıktan sonra kendi tişörtünü çıkardı. Karın kaslarını görmemle "Hasiktir, baklava mı lan onlar?" diye sordum heyecanla.

Çamur | Texting ¦ Boy×BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin