Smut içerir benden demesi, ona göre okumak isteyen okusun, ben bittiği yere de bittiğini yazarım.
Hızla ona uzanıp hoyratça öpmeye başladım. Çok uzun zamandır öpüşmek istiyordum, şimdi her anı değerlendirme zamanıydı. Üstüne iyice abandığımda yatağa daha çok gömüldü. Elini belime atarak sürtününce zevkle başım geriye gitti. Nefes nefese yüksek bir sesle inleme çıkmıştı dudaklarımın arasından aynı anda. Boynuna yönelip küçük öpücükler kondurmaya başladım. Köprücüğüne indiğimde dilimi kullanarak emmeye başladım. Elleriyle saçlarımı çekiştirirken daha ritimli sürtünmeye başladım. Kafamı kaldırıp gözlerinin içine baktım. Alt dudağını dişlerken gözleri zevkle titrediler. Dişlerimin arasından keskin bir soluk alırken "Sikeyim." diye mırıldandım.
Kendimi zor tutuyordum.
Çok çok zor.
Elim yavaşça götüne kaydı. Loblardan birini tutup kalçasını hafiften kaldırmasını sağlarken parmaklarımdan işaret ve orta olanlar deliğine doğru kaydı. Üstündeki eşofman altı inceydi, bu yüzden rahatça hissedebilirdi. Masaj yapmaya başladığımda haykırdı ve beli yay gibi gerildi. Odada nefes ve inleme seslerimiz yankılanıyordu.
"Toprak." diye inledi.
Eşofman altını çıkarmak için doğrulduğumda "Toprak." dedi ama bu sefer inler gibi çıkmamıştı.
"Toprak, oğlum kalksana. Lan Toprak. Hay amına koyayım, gece naptın da şimdi uyanmıyorsun?"
SMUT IS FINISH.
S E V İ Ş T İ R M E D İ M HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Ama alıştırma olmuş oldu eçvişsşxşsşxşslxlkamzkaöö
Neyse daa fazla bölmiyim.
Gözlerim hızla açılırken bir anda dik konuma getirdim üst bedenimi. Berk geriye doğru bir iki adım atarken "Lan manyak mısın, öyle kalkılır mı?" dedi isyan edercesine.
Nefes nefese "Nerdeyiz?" diye sordum.
Sikeyim hala o rüyanın etkisindeydim.
Sadece ben değil, küçük Toprak'ta öyleydi.
Altlarda yükselen bir gökdelen vardı...
Ve sikeyim, ben sınıfta uyuyakalmıştım.
Şimdi burdan nasıl çıkacaktım?
İsyan dolu bir inleme kaçarken ağzımdan alnımı sıraya gömdüm. Ne sikim yapacaktım lan şimdi? Hayatta böyle yürüyemezdim eve kadar. Gerçi eve yürüyerek gitmiyordum ama ne araç kullanabilirdim, ne de araca binebilir. Rüya gözümün önünden gitmiyordu ki amına koyayım, nasıl indireyim alttakini?
İnse yine kalkardı.
Sınıfa baktığımda sadece ben, Berk ve Su vardık.
Su'yla göz göze gelişimizdeki elektrik tüm dünyaya bir yüzyıl yeterdi ancak dünya bize hazır değildi.
Anında gözlerimi kaçırırken Su'nun kaşlarını çattığını yakalayabilmiştim. Sırasından kalkıp bu tarafa gelmemesi için dua ederken tamda bu dünyadaki en istemediğim şeyi yaptı. Ben sıramın acaba kaç sevişmeye tanık olduğunun yüzdelik olarak sonucunu bulmaya çalışırken omzuma dokununca yerimde sıçrayıp geriye doğru çektim kendimi.
Ürkek ve endişeli bakışlarla gözlerimin içine bakarken "İyi misin?" diye sordu.
Benim içinse o bir inlemeydi.
Dişlerimi birbirine bastırıp unutmaya çalışma işlemine biraz daha gaz verirken "İyiyim." diye mırıldandım dişlerimin arasından.
"Öyle durmuyorsun ama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çamur | Texting ¦ Boy×Boy
Short Story05...: Babana eşcinsel olduğunu söyledim. Toprak: ne *BoyxBoy'dur* (Yani eşcinsel konuludur.) [Yani eğer bundan rahatsız oluyorsanız, okumayınız.] {Çokça küfür barındırır.}