1

939 35 3
                                    


" Firdaouss opstaan nu! Het is al 7h dadelijk kom je te laat op school! " riep me moeder vanuit de gang.

Ik sta op, maak m'n bed op, doe de rituele wassing in de badkamer en bid vervolgens salaat al ‑fadjr ( ochtendgebed ). Ik begin vandaag pas om 9h dus tijd, dat heb ik zat.

Me moeder heeft een uitgebreid ontbijt gemaakt zie ik als ik naar beneden kom.

" As-Salaam u Alaykoum yema "

" Wa- Alaykum u Salaam benti goed geslapen? "

Zo blijf ik nog even praten/eten met m'n moeder tot ik zie dat het bijna tijd is om te vertrekken. Snel baan ik me een weg naar boven, kleed me snel aan in m'n PSG trainingspak, doe m'n hoofddoek aan en trek men Nike's aan. En klaar is kees. Stop nog snel mijn gsm, oortjes, sleutels en een pen in men zakken en ga de deur uit.

Een tas & boeken heb ik niet nodig want daar doe ik toch niks mee.

Terwijl ik op de bus zit te wachten stop ik m'n oortjes in en luister naar Lijpe.

Hahaha klinkt allemaal heel mannelijk dit maar ewa ja zo ben ik gewoon :p

Oh shit ben me vergeten voor te stellen

Hey ik ben Firdaouss El Boujdanii met 2 i

Ik ben 16 jaar, woon in Antwerpen

Ik woon bij me ouders, ik heb een tweeling als zus/broer. Anouar & Nouar ( 9 jaar )

Dit was dan mijn voorstelling. Ik heb geen vrienden of dergelijke. Hahaha ik klink misschien zielig maar daar ben ik ver van. Ik heb gewoon geen vrienden nodig die zullen je op een dag allemaal de rug keren. Of verraden. Of naaien. Of bedriegen.

Verder in dit verhaal gaan jullie wel begrijpen waarom ik dit allemaal zeg.

Ps; In het begin lijkt het verhaal niks te maken hebben met de titel maar dat komt later nog.

XXX


ONDERWERELD.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu