Ik word langzaam wakker in een bed. Als ik door heb dat dit niet mijn bed is, schiet ik meteen omhoog en kijk of ik kleren aan heb.
'Geen schrik, ik heb je niet verkracht.' hoor ik een stem links van me. Zonder op te kijken weet ik al wie hij is. 'Jae van jou verwacht ik ook alles hoor.' hij lacht. 'Charaf ga je me ooit met rust laten in me leven of?' zeg ik geïriteerd.
Zonder op antwoord te wachten sta ik op en stap richting de deur. 'Ho wacht even. Weet mevrouwtje wel waarom ze hier is?' en hij komt voor me staan. 'Nee en dat wil ik ook niet weten, mag ik erdoor? Ik heb namelijk andere dingen aan mijn hoofd.' zeg ik met een oogrol. 'Nee jij blijft hier tot je weet waarom je ontvoerd bent' zegt hij vastberaden. 'Yellah praat dan snel? Heb geen tijd.' antwoord ik.
'Soufiane weet niet dat wij elkaar kennen.' begint hij. 'Ja oke watefok moet ik met deze nutteloze informatie, vertel kort en bondig watefok je wilt vertellen en laat me door gaan, je bent rond de pot aan het draaien!' schreeuw ik. Wajow deze man bezorgt me jnoen, putain.
'EYY E KANKERWIJF GA NIET LOPEN SCHREEUWEN TEGEN ME, LUISTER NAAR WATEFOK IK JE TE VERTELLEN HEB EN HOUD DIE KANKER GROTE PRAATJES VOOR JEZELF VOORDAT IK JE NU NU HIER VERKRACHT ZONDER GENADE!' roept hij terug. Woow. Ik wil van alles terug schreeuwen maar ik hou me gedeisd want ik weet dat hij in staat is mij te verkrachten en dat is niet wat ik wil, dus knik ik alleen maar.
Er komt iemand de kamer binnen 'Alles oké baas? Glaasje water nodig ofso?' vraagt ie. Ieuw kontelikker tfoe. Charaf antwoordt nee en die gast verlaat de kamer.
'Dus waar ben ik gebleven? Ohja. Dus Soufiane weet niet dat we elkaar kennen en ik deed me voor alsof ik een coke verslaafde was terwijl ik een hele voorraad heb maar goed. Hij stuurde jou om me het te brengen toch?' zegt hij. Ugh hij herhaalt de geschiedenis, met zo'n iemand kan ik echt geen zaken doen, denk ik bij mezelf. 'Toch?' vraagt hij opnieuw. 'JAHAAA' zeg ik geïriteerd. 'Hij heeft je pas gevraagd, toch?' zegt hij. Ooowja mijn pas, hue heb dat nog niet terug gekregen. 'Heb je het al terug gekregen?' vraagt hij alsof hij mijn gedachten kon lezen. 'Uhm nee en hoe weet je eigenlijk dat hij het heeft?' vraag ik verward. 'Hier pak en vertrouw nooit meer iemand' zegt hij en duwt mijn pas in m'n handen. 'Hé kifesh?' zeg ik onbegrijpelijk en kijk van mijn pas naar Charaf en terug. 'Pff Firdaouss ben je zo dom? Er zat geen echte coke in de rugtas, maar fucking parecetamol! Hoor je me? Hij heeft jou en mij geflasht en jou pas heeft hij in de rugtas gestoken zodat de klant -ik dus- al jouw gegevens had en naar jou toe kon komen en niet naar hem!' roept hij.
Wow.. Ik zweer dit kwam als een klap in me gezicht.. Soufiane?? Hoe kon hij? De vraag is niet waarom maar hoe? Was alle tijd die we samen doorbrachten fucking verspilde tijd? Na zoveel jaren was hij de eerste aan wie ik mijn vertrouwen gaf en hup voor de 14563ste keer is er weer een mes in me rug gestoken.
Ik stop met zulke emotionele gedachten en me bloed begint te koken. 'SOUFIAAAAANE KANKERHOERRRRRR!!!!!' en begin met alles dat ik voor me vind te gooien. Charaf probeert me te kalmeren door me in een knuffel??? te nemen maar dat maakt het alleen maar erger want hem haat ik nog meer dan Soufiane.
'UGHHHH FIRDAOUSS KANKER DOMME MEID' schreeuw ik. 'Dit gebeurt mij niet nog een keer, nee nooit.' fluister ik terwijl ik me tranen -door woede- wegveeg.
'Nee Firdaouss, ik zal je nooit verraden.' herinner ik me zijn woorden
Hah. Grapjas. Kanker homo.
Farid had gelijk. Oh Farid het spijt me zo...
Hey, ik heb een paar berichten binnen gekregen van paar wijven die bleven haken door heel de tijd te sturen en te zeggen dat het vorige deel -en dit deel ook dus- lijkt op een of andere verhaal van iemand anders? Heb er niet op geantwoord maar weet niet voor jullie maar ik ga geen verhaal of iets wat er op lijkt 'stelen' van iemand anders. Kan goed zijn dat het op elkaar lijkt, misschien hebben we dezelfde denkwijze of dergelijke? Mohiem als het jou niet aanstaat get the fuck out my way, Wattpad bestaat uit meer dan één miljoen verhalen, ga iets anders lezen dan. Mohiem voor de rest, love jullie bye X
JE LEEST
ONDERWERELD.
Novela JuvenilFirdaouss, een 16 jarig meisje dat zoals alle meiden van haar leeftijd naar school gaat. Maar al snel heeft ze door dat zitten achter een schoolbank niks voor haar is en komt ze per toeval in aanraking met drugs. Ze vergeet alles om haar heen en is...