Vijftien minuten later
We stappen uit de auto en lopen richting de snack en wanneer we langs de 'muurjongens' moeten sla ik m'n blik neer en kijk naar de grond. 'Ewa Souf is dit je nieuwe hoertje ouleh?' hoor ik. Whut? Ik draai me om en net voor ik iets wil zeggen geeft Souf die gast een boks op zijn kaak. 'Noem haar nog één keer zo en ik schiet een kogel door je hoofd' en hij pakt een gun vanuit zijn broek. Wooow. Hayeck.
'Bied je excuses nu aan.' de jongen aarzelt. 'NU!' schreeuwt Soufiane en zet de pistool bij zijn slaap. 'S-s-sorry, was niet mijn bedoeling je te kwetsen.' antwoordt hij stotterend.
Hahaha sukkeltje. 'Je hebt me niet gekwetst, maar het is je vergeven.'
Na de snack. (A jullie weten wel, geen zin om alles te ypen)
'Dankjewel voor alles' *mwuaah* (luchtkusje) zeg ik als hij me afzet bij het pand en daarna met volle gas de straat uitrijdt.
-Chillroom
'Ewaaa nifooossss i'm back' en ik zie dat Anass schrikt van mijn plotselinge verschijning en zijn drank laat morsen op z'n trui. 'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ZAGEN JULLIE ZIJN HOOFD HAHAHAHAH' ik lach me dood en iedereen gaat stuk.
'Fuck youu Iman hahah' zegt hij een beetje verlegen. Hij trekt zijn shirt in een handomdraai uit. Oh damn zijn body. Woow. Firdaouss niet kijken, niet kijken, niet kijken. Ik kijk weg maar anderhalve seconde kijk ik weer terug. Hij heeft het door en kijkt me ondeugend aan. 'Zorg dat je ogen er niet uit vallen e' zegt ie. Oh shit. Gespoiled. Ik voel dat ik rood word ondanks ik nooit bloos maar draai me om en ga gewoon zitten. Ik negeer hem heel de avond want de aantrekkingskracht is groot en dat is niet gezond. Eigenlijk is iedereen hier wel knap, pff nee focus. 'E waarz Souf eigenlijk?' vraagt Ismaél uit 't niks. 'Mijn weggelopen zusje aan het zoeken' antwoord ik. 'Uhm boys sorry maar hoorde ik hier net een slet praten of?' en hij kijkt rond in de lucht.
JE LEEST
ONDERWERELD.
Teen FictionFirdaouss, een 16 jarig meisje dat zoals alle meiden van haar leeftijd naar school gaat. Maar al snel heeft ze door dat zitten achter een schoolbank niks voor haar is en komt ze per toeval in aanraking met drugs. Ze vergeet alles om haar heen en is...