39

314 18 1
                                    

Volgende ochtend word ik snelle jelle wakker en kan niet wachten om naar school te gaan, cause ik wil het resultaat weten van Dunya. Tijdens mijn gebed doe ik nog een dua dat ze niet zwanger is en ga Nouar en Anouar wakker maken. Pff ik voel me schuldig, ik breng zoooo weinig tijd met hun door en gisteren was ik niet eens thuis na schooltijd. Weet niet eens of ze hebben gegeten. Gefaild als grote zus.

Ik kleed Nouar aan (niet dat ze dat niet zelf kan, maar had er zin in) en ga naar de kamer van Anouar om hem wakker te maken. Ik raak hem aan en hij was écht warm nee wat zeg ik: heet. Hé wtf. "Anouar, sta op. Wat is er met je!?" roep ik geschrokken. "Hé" mompelt hij en houdt zijn buik stevig vast "Mijn buuuuuiikkkk" schreeuwt hij en begint te huilen. He Anouar. Ik kijk verward om mij heen, ik weet niet wat ik moet doen. Ik ren naar beneden "NOUAAAAAAARRR KOM ISSSS!!" roep ik en ze komt gelijk naar boven. Ik weet niet hoe ze weet wat ik bedoel, want ze rent gelijk naar Anouar. "ANOUAR, HEB JE NOG STEEDS PIJN!?? WACHT IK GA MEDICIJN HALEN HOU VOL!" roept ze en rent langs me heen naar beneden. Pff. Zij is zelfs een betere zus. Ik voel aan zijn voorhoofd, hij is nog steeds kanker warm en schreeuwt nog steeds van de pijn. Ik pak thermometer en stop et onder zijn oksel. 41,8°C.

Wajaaaw zot. Ziekenhuis. 112. "AMBULANCE SNEL, 9 JARIGE MET BIJNA 42 GRADEN KOORTS ******STRAAT!!" schreeuw ik door de tel en hang op.

Ik zit aan het uit einde van zijn bed met mijn handen in het haar terwijl ik toekijk hoe Nouar hem de medicijn-siroop geeft. "Nouar, wat bedoelde je daarnet met 'heb je nog STEEDS pijn" vraag ik verward. "Jij. Jij moet niet tegen me praten, heel de dag was je weg. Zijn we dan zo onbelangrijk voor je? Anouar ging gisterenavond helemaal dood van de pijn en hij had fucking 39 graden koorts. Ik wou je bellen maar ik vond geen fucking gsm in deze huis en liet hem zo gewoon slapen. Wolah Firdaouss als er iets met mijn tweeling gebeurt, ik ga nooit meer tegen je praten, dan ben je ons beide kwijt!" schreeuwt ze en loopt langs me om de deur te openen voor de Ambulance die voor ons deur staat. Oh wauw. Dit heeft me wel geraakt, ze heeft gelijk.


ONDERWERELD.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu