Ik word wakker en doe me standaard ochtendroutine. Ik wek Anouar & Nouar. Maak het ontbijt en we eten het met ze drietjes op. Ik laat hun vertrekken naar school en ga me kamer weer in, ik doe me kast open en pak de kleding uit die ik gister heb gekocht. Vandaag geen trinna. Eens normale kleren, 'vrouwelijk' haha.
-
Ik zal jullie even laten zien wat ik aan heb:
Ik doe nog mijn goude Rolex om m'n pols en keur mezelf goed in de spiegel. "Je gaat zo dik ouwe! Hahaha" Ik doe mijn Rayban Zonnebril aan ondanks er geen zon is. Heb wallen van hier tot aan Tokyo. Pak nog snel me louis vuitton tas.
Ondanks ik denk dat ik er vrouwelijker uit zie, blijft mijn outfit mannelijk. Ik grinnik om mezelf, spuit parfum en ga naar beneden. Ik poets me tanden en ga gelijk de deur uit.
-
Het is al negen uur als ik de school binnen kom. Halfuur te laat maar kan me niks schelen, ik loop gelijk door naar mijn klas. *klopklop* en loop naar binnen.
Iedereen kijkt me met open mond aan. Like wtf. Ik zie dat er geen aparte tafel is en kijk wat rond. De leerkracht heeft het door en 'Firdaouss ga maar naast een willekeurige klasgenoot zitten je plaats is bezet door de nieuwe jongen.' Hé nieuwe jongen? Ik draai me om en kijk recht in de ogen van die gast gisteren in de snack. "Hahahaha" we lachen beiden.
"Ga je nog zitten of wil je daar de hele les blijven staan. Mij best" zegt de leerkracht. Owja ik sta hier nog steeds, wjw sfetta7. Ik kijk rond en hoor iedereen "Kom naast mij zitten" roepen. Wtf. Hoezo geven ze me opeens tijd, terwijl ze nooit naar me opkeken haha? Ik ging zitten naast dat meisje dat me die keertje 'ghettowijf' noemde en ze begint een hele gesprek. Saaf ik zit naast haar, ze denkt we zijn vrienden? "... En ik en mijn vriendinnen (en ze wijst naar een groepje meisjes) gaan na school de stad in en daarna wat eten. Wil je met ons mee?" Wtf ik begrijp hier niks van haha? Ik stop m'n oortjes in en doe alsof ik hoor niet heb gehoord.
-
'Ibehasj kent de namen bekend op de straat als het beste kraampje. Tranen van geluk zijn de beste tranen, maar hier zie je bloed en zweet! Zie me ex haar als een slet gedragen. En ooit is het goed geweest, ja ooit had ik heel veel vrienden, maar nooit was het echt compleet. Want niemand van hun kon mij helpen, ja ik had pijn maar zij hadden et zelfde. Dus ik was alleen als ik jaagde, maar was wel met hun als ik telde. Weet nog dat me moeder vertelde dat niemand je steunt als het hun niet gaat steunen. Jij hoeft geen klimrek te zijn, bouw op mezelf hoef op niemand te leunen.'- Lijpe
Ik stap op de speelplaats en opeens komt iedereen me groeten. "Heey Firdaouss, alles goed?" - "Heey je ziet er goed uit!" - "Ewaa in wat werk je, hoezo zoveel geld?"
Watefok man. Ineens komt iedereen slijmen omdat ze geld zien tfoe ye schijnheiligerds. Ik gun ze alleen maar een glimlach en ga weg van hun.
Saif Eddine komt naar me toe en probeert me te omhelzen. Ik duw hem gelijk weg 'wtf doe je!'
"Firdaouss alsjeblieft geloof me, dat is niet wat je denkt, sorry vergeef me ik beloof je dat ik nooit meer met een meid zal praten, etc" Wtfff "Hahaha why de fuck vertel je me dit? Ben toch niet boos op je ofso heb toch niks gezegd?" antwoord ik met verwarring.
"Hé serieus? Ben je niet boos dan? Ik dacht dat je boos was" zegt ie met een glimlach van hier tot aan Tokioo. Wtf is er met deze kill?
"Ja toch, je doet met je leven wat je wil en je praat met wie je wil. Kan me allemaal niet schelen, ik ben niks van jou en jij bent niks van mij. Simpel." zijn glimlach verdwijnt als sneeuw voor de zon en hij kijkt me gebroken aan ofso. Ey doe normaal man , dit is eng haha.
Als hij na een halve minuut nog niks antwoord en me nog steeds in dezelfde positie blijft aankijken draai ik me om en laat hem daar achter.
Ik gaf hem even tijd en hij word al verliefd. Kleine jongetje
JE LEEST
ONDERWERELD.
Teen FictionFirdaouss, een 16 jarig meisje dat zoals alle meiden van haar leeftijd naar school gaat. Maar al snel heeft ze door dat zitten achter een schoolbank niks voor haar is en komt ze per toeval in aanraking met drugs. Ze vergeet alles om haar heen en is...