21

342 17 1
                                    

Ik kom thuis en schop mijn schoenen uit en ga liggen in de zetel. Oh zaligg na een hele dag op school. Ik blijf zo een kwartier liggen tot mijn buik rare geluiden maakt. Ik sta op en ga naar de keuken om wat te eten. Ik doe de koelkast open en die is even leeg als mijn portemonnee die ik niet eens heb.. Ik doe de kastjes open en alles is leeg pff. Waar is mama waar is papa wtf waar is iedereen. Ik kijk naar de klok en zie dat het nog maar 14h57 is. Was vandaag vroeger gedaan met school.

Ik ren naar boven en pak zo'n 100,00 EUR onder mijn matras en ren weer naar beneden en besluit maar all stars aan te doen da's ook langeleden :) Ik pak m'n sleutels vanop de schoenenkast en zie dat er een brief op ligt. Hunkkk?

"Firdaouss ik en Achraf (mijn vader) zijn voor twee weken naar Marokko omdat er een probleem is met het huis dat we daar aan het bouwen zijn. Let goed op jezelf, Anouar en Nouar. Na schooltijd gelijk naar huis, niet met jongens afspreken. Geld is in de schoenenkast. We houden van je xxx Mama & Papa"

Hahaha ik grinnik even in mezelf als ik klaar ben met lezen. Ik vind het wel raar dat ze zo onverwacht opeens naar Marokko moeten, ik heb er een slecht gevoel bij maar ik besluit het te negeren. Ik pak alles wat ik heb en ga de deur uit.

Wauw wat een wind ik vlieg bijna de lucht in..

Bij zo'n weer wil ik zo graag een auto, maar mijn verlangens naar een auto zijn zoo groot pff..

Eindelijk kom ik eens aan in de Lidl, ik pak alles wat ik nodig heb. Van groente tot fruit tot Yoghurt tot snoep tot Koeken en van alles en nog wat. Ik reken alles af en ga snel naar huis.

Oh god ik sjouw de twee zakken die fucking zwaar zijn en het regent pijpenstelen. Aan het einde van de straat zie ik een groep gasten tegen de muur leunen. Like wtf het is fucking koud en het regent en jullie staleren nog!?

Ik stapte er langs en keek naar de grond, ik voel mijn handen niet meer, zo koud is het. 'Ee let op het gaat scheuren!' riep er een of andere gast naar me. Hue he wat? Wtf gaat er scheuren, ik zeg niks en kijk hem gewoon met een blik van wtf? Tot dat ik DE ZAK voel scheuren en alles letterlijk alles valt er uit. Oh god is dit mektab? Hebt u mij dit voorgeschreven? Ik zou wel door de grond willen zakken van schaamte.

Een of andere jongen komt naar me toe gelopen, ik denk die gast die me waarschuwde en hij helpt me. Sommige artikelen stopt hij in de andere zak die hij ook overneemt van mij en de andere spullen neemt hij bij de hand en hij stapt voor me. Ik stond daar maar te kijken. 'Hé kom je nog, ik help je wel tot huis.' ik had geen zin om nee te zeggen uit beleefheid dus ik knikte alleen maar. 

Drie straten voor mijn huis doe ik alsof ik thuis ben en bedank hem. Nadat hij uit mijn zicht is, loop ik de straat uit en ga naar me eigen huis.


ONDERWERELD.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu