53

312 15 0
                                    

Perspectief Farid

-8h17

De zon schijnt hard in m'n gezicht. Wajow ik heb barstende koppijn, heb me gisteren helemaal zat gedronken.

Ik mis Iman. Of nee Firdaouss heet ze. Waarom loog ze zelfs uberhaüt over haar naam?

Wat zou ze aan het doen zijn? Waarom komt ze me niet bezoeken? Denkt ze aan me? Of zou ze me vergeten zijn? Hue wacht eens. Sinds wanneer maak ik me zorgen over een meisje? Sinds wanneer denk ik zelfs aan een meisje? Aaaa mindfuck, fuck it.

Ik sla de dekens van me af en steek een joint- die Youssef me gisteren kwam brengen, tijdens het bezoekuur- aan. Ik doe -al rokend- de koelkast open, op zoek naar eten maar welou, niks te vinden.

Ik denk de hele fucking tijd aan Firdaouss. Oh putain, verlaat mijn kankerhoofd!

Youssef vertelde me gisteren dat ze heel vaak omgaat met Soufiane. Ik heb er geen goed gevoel bij. Niet dat ik jaloers ben ofso, als ze omging met één v/d andere boys, oke. Maar Soufiane vertrouw ik niet zo. Pff ik moet nog drie maanden zitten, ik zit nog maar in de helft.

Heb gehoord dat haar broertje is overleden en haar zusje ontvoerd door Tarik. Kanker klootzak dat hij is ook.  Soufiane probeert haar nu zehma te 'helpen'. Maar IK ben degene die er voor haar hoort te zijn in deze moeilijke tijd en niet hij! Stel dat ze hem 'oh zo lief' vindt en verliefd op hem wordt? En mij vergeet?

Ugh. Ik probeer m'n gedachten te stoppen want ik ben nu echt heel kinderachtig bezig, voor een 21-jarige 'harteloze' Farid. Oh putain Firdaouss, wat doe je me aan!?

Ik ga zitten aan iets wat een keukentafel moet voorstellen? En zit met m'n handen in het haar en rook nog een zjuen tot ik mijn celgenoot hoor wakker worden. { Fuck celgenoten, heb niet in die cel genoten! #kippie } 'Hé Farid, wat is er ? Je ziet er meroewen uit, letterlijk en figuurlijk.' vraagt hij bezorgd. 'Ewa e David je komt op een gegeven moment op het punt in je leven dat alles gewoon tegenzit en problemen die zich maar blijven opstapelen.' zeg ik met een diepe zucht. 'Aa en wat zit je dwars dan?' vraagt hij. Ik twijfel en uiteindelijk vertel ik hem over Firdaouss, ik heb toch niks te verliezen. Dat gene van Tarik laat ik achterwege.

'Aaaa broer, je bent verliefd!' zegt hij en zijn ogen glinsteren. 'Hé? Verliefd? Watefok zeg jij allemaal!' roep ik en sta op van tafel.

Verliefd? Nee dat is het laatste wat ik wil zijn! Ben het nooit geweest en wil het ook nooit zijn.

Liefde is een kankkerrat en die moet je doodtrappen #seffelinie.


ONDERWERELD.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu